تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی با برتری 82 بر 73 مقابل پتروشیمی بندرامام، پایین‌تر از این تیم در رتبه دوم سوپرلیگ ایستادند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندرامام در حالی ساعت 16 امروز در سالن حکیمیه تهران آغاز شد که سوسا، گارد راس دومنیکنی پتروشیمی به دلیل سرماخوردگی غایب بزرگ تیمش به حساب می‌آمد. 

رقابت شانه به شانه این دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی 36 بر 36 رسید. البته پتروشیمی در کوارتر نخست 20 بر 18 از میزبان خود پیش بود. در کوارتر سوم پتروشیمی با بازی خوب آرمان زنگنه و رسول مظفری 19 بر 16 برنده شد تا در مجموع 55 بر 52 از میزبان پیش بیفتد اما شاگردان مصطفی هاشمی در 10 دقیقه پایانی، طوفانی ظاهر شدند و با درخشش روزبه ارغوان 30 بر 18 صدرنشین را شکست دادند تا در مجموع 82 بر 73 فاتح دیدار هفته لقب بگیرند. 

مهران شاهین‌طبع که از قضاوت داوران این مسابقه عصبی شده بود، در کوارتر پایانی با کفت دست به صورتش کوبید که این ضربه باعث شد شیشه عینک سرمربی پتروشیمی بندرامام شکسته شود. 

روزبه ارغوان با کسب 24 امتیاز و 9 ریباند چهره برجسته این دیدار بود و در پتروشیمی بندرامام هم بهنام یخچالی با 20 امتیاز و چهار توپ‌ربایی بهترین بازیکن تیمش بود. 

پتروشیمی بندرامام با این شکست  30 امتیازی شد و در رتبه نخست باقی ماند اما دانشگاه آزاد با این برد 29 امتیازی شد تا شاهین‌طبع صدای نفس‌های هاشمی را پشت سر خود بشنود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار