جلسه بررسی شرایط بازتوانی زانوی بهدادسلیمی پس از گذشت 8 هفته از عمل جراحی زانوی آسیب دیده وی فردا سه شنبه 15 دی در فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برای بررسی وضعیت عمومی بهداد سلیمی قوی ترین وزنه بردار کنونی جهان پس از گذشت 8 هفته از عمل جراحی وی جلسه ای  با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ، بهداد سلیمی، غلامرضا نوروزی رییس کمیته پزشکی ورزشی، دکتر سهراب کیهانی جراح زانوی بهداد سلیمی (متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل)، دکتر داود باقری رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری، امین نوروزی فیزیوتراپ و حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری  برگزار می شود تا نظر قطعی پزشکان و متخصصان برای بازتوانی و آغاز تمرینات بهداد سلیمی به زودی تعیین شود.

فردا وضعیت بازتوانی سلیمی بررسی می شود

همچنین در این جلسه شرایط درمانی سعید محمدپور دیگر ملی پوش وزنه برداری کشورمان  مورد بحث قرار می گیرد. با توجه به اینکه در3 نوبت پزشک متخصص ( دست و آرنج) نظر نهایی خود مبنی بر عمل جراحی هر چه زودتر آرنج محمدپوررا به کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری اعلام کرده است و با توجه به آسیب دیدگی  نادر آرنج  در سراسر دنیا ؛ پزشکان متخصص که این وزنه بردار را ویزیت کرده اند تضمین قاطعی در خصوص بازگشت محمدپور بعد از عمل جراحی  نداده اند.بنابراین شرایط محمدپوربا این وضعیت همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد .

 برهمین اساس و طبق تقاضای شخصی این وزنه برداربرای اعزام و جراحی در آلمان قرار است عمل جراحی آرنج وی در صورت  تایید و تامین اعتبارمالی توسط  وزیرمحترم ورزش وجوانان برای اعزام به کشور آلمان انجام شود . برهمین اساس نظراعضای کمیسیون پزشکی که مسئولیت بررسی و درمان آرنج آسیب دیده محمدپور را برعهده دارند این است که به دلیل گذشت زمان باید هرچه زودترآرنج محمدپور تحت عمل جراحی قرار گیرد تا وی خود را آماده رقابتهای مهم المپیک ریو2016 کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار