یاسوج ؛

یادوآره 18 شهید ورزشکار گچساران برگزار می‌شود

مسئول بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: یادوآره 18 شهید ورزشکار گچسارانی با حضور مسئولان 16 دی‌ ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مهدی سجادی با بیان اینکه شهدا صاحبان اصلی ایران اسلامی هستند، افزود: امروز تمام پیشرفت‌های ایران اسلامی در همه حوزه‌ها نتیجه آرامش و امنیتی است که شهدا با هدیه کردن جان خود در سال‌های گذشته تاکنون آن را رقم زده‌اند.

وی با بیان اینکه یاد و یادمان شهدا باید همواره در ذهن و برنامه‌های ما باشد، گفت: ترویج فرهنگ شهادت و یادمان شهدا یک شعار نیست بلکه یک ارزش و آرمان است زیرا با ترویج و تبیین فرهنگ ناب شهادت امنیت و اقتدار کشور حفظ می‌یابد.

مسئول بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: گچساران یکی از شهرهای شهیدپرور و انقلابی در سطح کشور بوده که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان مؤمن و متعهد زیادی را به نسبت جمعیت خود به انقلاب تقدیم کرد.

سجادی با اشاره بر اهمیت برگزاری یادمان شهدا گفت: یادمان و یادواره‌های مختلف شهدا گامی مهم در راستای آگاهی‌بخشی و ترویج فرهنگ و آموزه‌های ناب دینی از جمله شهادت بوده که باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در گچساران عنوان کرد: این جشنواره 16 دی‌ماه امسال از ساعت 9 تا 11 در محل کانون بسیج گچساران برگزار می‌شود.

سجادی با بیان اینکه این یادواره به همت بسیج ورزشکاران سپاه گچساران برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم یادمان از مقام شامخ 18 شهید ورزشکار گچسارانی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام /گ
برچسب ها: یادواره ، شهید ، ورزشکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.