مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران گفت: 11 طرح افزایش زیرساخت های کشاورزی در دهه فجر سال جاری در گچساران به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علیرضا رضانژاد افزود:در سال جاری 41 هزار و 234 میلیون ریال از محل بودجه های استانی، دو درصد نفت و ماده 180 مناطق محروم برای توسعه کشاورزی گچساران مصوب شده است.

وی بیان کرد: 11 طرح افزایش زیرساخت های کشاورزی در دهه فجر سال جاری در گچساران به بهره برداری می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران تصریح کرد: از جمله این طرح ها می توان به اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در روستاهای دهستان امامزاده جعفر با پنج میلیارد و 950 میلیون ریال، پمپاژ آب کشاورزی دژسلیمان با شش میلیارد ریال، هفت کانال آبرسانی به باغ ها و مزارع در روستاهای دیل، آرو، سرتیره، ده جلیل،سید جمال الدین و نازمکان با هفت میلیارد و 680 میلیون ریال و مجتمع گاوداری 100 راسی با میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار اشاره کرد.

رضانژاد عنوان کرد: برای اجرای این طرح ها 26 میلیارد و286 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: پروژه گاوداری  100 راسی با اشتغال پنج نفر از محل اعتبارات صندوق توسعه ارزی تامین و با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده و اعتبارمابقی طرح ها از محل بودجه های ملی، دو درصد نفت، ماده 180 مناطق محروم و تملک و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تامین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران اضافه کرد: با توجه دولت یازدهم به بخش کشاورزی شاهد تحولات خوبی در مناطق محروم خواهیم بود.

انتهای پیام /پ


برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.