فرماندار شادگان؛ بندر تجاری این شهرستان برای صادرات مواد غیرنفتی بازرگانان و صاحبان کالا به کشوره‍ای حوزه خلیج فارس آمادگی کامل دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،بهروز فرج‌اللهی گفت: با توجه به تاکید استاندار بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های بندر تجاری شادگان در صادرات و مبادلات در این زمینه همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم.

فرج اللهی  افزود: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب از جمله هفت شرکت تخلیه و بارگیری، 672 فروند شناور 100 تا 2 هزار تنی، اسکله پهلوگیری با آبخور هشت متر در مد و 4.30 در جزر، انبار نگهداری کالا، پست گذرنامه، وجود کادر مجرب در ادارات مستقر در بندر (گمرک، بندر، دامپزشکی، بهداشت و دریابانی) باسکول، محوطه نگهداری دام زنده، آتش نشانی، اورژانس، بانک، مخابرات، سه تعاونی مرزنشینان فعال، آمادگی همکاری و تعامل با همه صادر کنندگان و تولیدکنندگان کالا با اولویت دادن به هم استانی و اهالی شهرهای غیر بندری را اعلام می‌کنیم.

وی اظهار داشت : در شش ماه نخست امسال با همدلی و همیاری تمام ارگان های مرتبط انواع کالا و دام زنده به ارزش 37 میلیون دلار از بندر تجاری شادگان صادر شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.