فراخوان مربیان روئینگ:

تیم‌های ما را محک بزنید

دبیر کمیته روئینگ قایقرانی گفت: مربیان تیم‌های روئینگ از کمیته داوران درخواست کرده‌اند که قبل از اردوی برون‌مرزی از آن‌ها تست بگیرند.

مجتبی صفایی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: برای کسب سهمیه المپیک رقابتی قوی بین پارو‌زنان ملی‌پوش صورت گرفته است و مربی تیم بانوان (افشین فرزام) هفته آینده از تیم بانوان درخواست کرده است.

همچنین (محمد‌علی قرائت) سرمربی تیم روئینگ آقایان هم خواسته قبل از سفر به اروپا برای اردوی برون‌مرزی از تیمش تست‌گیری به وسیله کمیته داوران صورت بگیرد.
 
وی افزود: تیم‌های جوانان و نو‌جوانان نیز برای حضور در یوز‌المپیک سال 2018 که در آرژانتین برگزار می‌شود در پایگاه‌های قهرمانی به فعالیت می‌پردازند و تیم تشکیل شده است.

اردو‌های این گروه سنی هم 21 روزه است اما امیر شقاقی (نایب رئیس بانوان) اظهار کرده که اگر زمانش کمتر شود بهتر است اما در قالب تیم به فعالیت می‌پردازند.
 
صفایی در خصوص اینکه این تیم تشکیل شده امکان حذف و اضافه هم دارد یا نه، بیان کرد: وقوع هر اتفاقی در آینده امکان دارد امکان اینکه مربی عذر یک نفر را بخواهد هم وجود دارد.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار