نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس از بایدها و نبایدهای نماینده ایده‌آل مجلس می‌گوید.

بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، به باید و نبایدهای یک نماینده ایده‌آل در مجلس اشاره کرد و گفت: اعتقاد واقعی به اصول قانون اساسی از جمله ضروریات یک نماینده در مجلس است.
 
وی با بیان اینکه خودساختگی یکی از ویژگی‌های نماینده مجلس است، تاکید کرد:‌یک نماینده نباید از جایگاه نمایندگی خود در جهت ایجاد مسندی خاص استفاده کند.
 
نایب رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه تاکید کرد: نماینده مجلس باید فردی باشد که بداند به کدام عرصه قدم گذاشته است چراکه عرصه قانون‌گذاری عرصه مهمی است.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه سیاسی کاری و لابی‌گری یکی از نبایدهای نمایندگان مجلس است و نمایندگان باید از این دو موضوع دوری کنند، متذکر شد: نماینده مجلس باید مدافع حق و حقیقت باشد و از گرایش به مسائل حزبی و گروهی دوری کند.
 
نعمتی با بیان اینکه نماینده مجلس باید از خودخواهی‌ها فاصله بگیرد بیان داشت: نماینده مجلس نباید اینطور فکر کند که هر چه خواست باید در مجلس اتفاق بیفتد چراکه مجلس عصاره فضائل ملت است.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با بیان اینکه نماینده مجلس نباید یک تدارکات‌چی قلمداد شود، خاطرنشان کرد: نمایندگی مجلس شأن بالایی داشته و نباید نمایندگان بعنوان یک تدارکات‌چی محسوب شوند.
انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، انتخابات ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.