علی حمودی نیز با پایان خدمت سربازی در راه رسیدن به سپاهان قرار گرفت .

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سریال سرخ پوشان تبریزی همچنان ادامه دارد و هر روز خبرهای ناخوشایندی از جدایی بازیکنان به گوش می رسد که ذهن هر هوادار پرشوری را به شدت آزار می دهد از طرفی تراکتورسازی در مورد جذب بازیکن نتوانسته توفیقی بدست آورد، با اتمام خدمت سربازی بازیکنان سرباز این تیم در تکمیل ابزار برای پیش بردن برنامه های تاکتیکی دچار چالش می شوند . 

یکی دیگر از بازیکنانی که دیگر نمی خواهد در تراکتور بماند، علی حمودی است که به زودی سربازی اش به پایان می رسد و با توجه به اینکه بازیکن سپاهان اصفهان است به تیم سابقش برمی گردد. با جدایی وی تراکتور در پست دفاع به مشکل خواهد خورد .
باید دید که سوخت دفاعی تراکتور چگونه تامین خواهد شد و حمودی با چه پیراهنی در نیم فصل دوم به میدان می رود ؟

آغاز تمرینات تراکتور از فردا 
تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی از فردا ازسرگرفته می شود و سرخ پوشان تبریز در راستای تقویت و به جهت آماده سازی تیم در نیم فصل دوم تمرین می کنند، ریکاوری و انجام تمرینات تاکتیکی از برنامه های تمرین خواهد بود .

تراکتور به زودی در ترکیه / انجام 4 بازی تدارکاتی 
تیم فوتبال تراکتورسازی برای گذران تعطیلات نیم فصل و باتوجه به یک ماه نبودن در شرایط مسابقه  به اردوی ترکیه می رود .

قرار است در این اردو که به هدف آماده سازی برگزار می شود برنامه های فشرده ای برگزار شود که می توان به انجام 4 بازی تدارکاتی اشاره کرد.
 
آخرین وضعیت شفیعی 
خالد شفیعی که در بازی با گسترش فولاد از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شده بود به بازی ابتدایی تیمش در نیم فصل دوم می رسد گفته شده وی به تازگی گچ صورتش را باز کرده است . 

کامدار سرخ پوش نمی شود 
هافبگ تیم فوتبال سیاه جامگان که جزو گزینه های تراکتور سازی برای نیم فصل دوم بود سرخ پوش نمی شود احمدامیرکامدار، بازیکن این تیم که قرار بود به تراکتور ملحق شود تکذیب شد و همچنان در تیمش می ماند .

ظاهرا مذاکره با این باشگاه و بازیکن ثمربخش نبوده است و تیر تراکتوری ها به سنگ خورده است .


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار