نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی در محکومیت شهادت 'شیخ نمرباقر المنر 'به دست رژیم آل سعود گفت:خط شهادت، خطی مستمر در حیات و هدایت بشر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛در بخشی از این پیام آمده است: خط نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار(ع) نیز خط سیر خون و شهادت بوده است.

این پیام می افزاید: مسیر تدین و دفاع از حق ، مسیری سهل در حیات بشر نبوده است ،بلکه مردانی بزرگ جان پاک خود را برای هدایت انسان ها و اعتلای نام خداوند تقدیم کردند .

آیت الله ملک حسینی آورده است: تاریخ تشیع مشحون از نام مردانی سترگ و بزرگ است که به پیروی از امیرمومنان علی علیه السلام و ائمه هدات این مسیر را با خون خویش آبیاری کردند .

دربخش دیگری از این پیام آمده است: وهابیت امروز بر جای دشمنان کهنه پیامبر و ائمه پا نهاده و جانشین آنها برای هدم و نابودی بنیان توحید و رسالت و آرمان اهل بیت (ع) شده است .

این پیام می افزاید: بدون شک این عامل استکبار یعنی وهابیت و دولت خبیث و ملعون سعودی که دشمن دیرین راه حق و حقیقت است از شناعت ها و پستی های خود دست نخواهد کشید .

آیت الله ملک حسینی تصریح کرده است: بحرین،یمن ،سوریه و عراق شاهد تمامی جنایت های این دولت خبیث و این مکتب پلید و ضد توحیدی است و شیعیان قطیف قتل ،غارت، کشتار و نابودی خانه های خویش را به دست این وحشیان از خدا بی خبر هیچ گاه فراموش نخواهند کرد .

این پیام می افزاید: جریان شهادت شهید بزرگ آیت الله نمر الباقر النمر مسئله جدید نبوده و اینان بزرگانی از قوم شیعه را در شرق عربستان به شهادت رساندند که همین خون ها رمز گسترش مذهب تشیع در شرق عربستان بوده و خواهد بود .

دراین پیام آمده است : بی شک خون این مرد بزرگ و این شهید مظلوم در رشد تشیع در کشور عربستان موثر خواهد بود و همه انسان های پاک جهان ولی دم او هستند تا روزی ولی دم بزرگ الهی یعنی امام عصر (عج ) ظهور کند و انتقام نهایی را از این مردان پلید و خبیث در طول تاریخ بگیرد .

مردم شهیدپرور و غیور و یکپارچه شیعه استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با قائد عزیزشان مقام معظم رهبری این شهادت را به سوگ می نشینند و در این عزا به امام عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء تسلیت می گویند .

روز پنجشنبه ساعت 10 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله همه گرد هم می آییم تا این خون را پاس داریم و پیام این خون را به همه کشور و بلکه جهان برسانیم.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.