بن حسین نامزد انتخابات ریاست FIFA پیروز نشدن خود در انتخابات را "فاجعه" ای برای فوتبال جهان دانست.

اگر رئیس FIFA نشوم فاجعه است

شاهزاده علی بن حسین یکی از 5 نامزد انتخابات ریاست FIFA ادعا کرده است که اگر او برنده مسابقه جانشینی سپ بلاتر نشود ، "فاجعه"ای برای فوتبال جهان است.

علی بن حسین که برای جلب حمایت فدراسیون های فوتبال انگلیس و ایرلند و کشورهای بریتانیایی به لندن سفر کرده است  اصرار دارد که از بین  پنج نفر نامزد انتخابات ریاست فیفا او تنها کسی است که می تواند اعتبار و حیثیت فیفا را بازگرداند.

شاهزاده اردنی، که  اقدام بلاتر در پرداخت 1.3 میلیون  پوند به میشل پلاتینی را که به محرومیت 8 ساله  آنها انجامید با عنوان "کاملا غیر مسئولانه" محکوم کرد، گفت: فوتبال انگلیسی دارای "جنبه اخلاقی" است که با رویکرد او متناسب است.

شاهزاده بن حسین مانیفست جدید خود را در لندن پیش از انتخابات 26 فوریه ریاست  فیفا  آغاز و اعلام کرد که می خواهد قوانین جدید سخت تری در انتخاب میزبان جام جهانی، ایجاد کند، شبیه آنچه توسط کمیته بین المللی المپیک استفاده می شود.

او در نشست خبری گفت: "اگر همه چیز در مسیر درست پیش نرود ،برای سازمان فاجعه است. انتخابات ماه فوریه آخرین شانس برای سر و سامان دادن به سازمان است.

پس از صحبت هایی که با فدراسیون های سراسر جهان داشته ام آنها متوجه شده اند که این برهه، مقطع فوق العاده مهمی آینده فیفا است.

من به دنبال جلب حمایت فدراسیون فوتبال انگلیس و دیگر کشورهای بریتانیایی هستم و فکر می کنم که این حمایت بسیار مهم است،
فوتبال انگلیسی و مواضع آنها در گذشته جنبه اخلاقی داشته است. من واقعا مایلم حمایت آنها را جلب کنم.

شاهزاده علی بن حسین قراراست قبل از پرواز به دوبلین، با گرگ دایک رئیس FA و همچنین نمایندگانی از اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی دیدار کند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار