هیأت‌های اجرایی انتخابات استان همدان صلاحیت 286 داوطلب نمایندگی دهمین دور مجلس در همدان را تأیید کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان گفت: 6 نفر از داوطلبان نمایندگی در همدان انصراف داده و صلاحیت 4 نفر نیز تأیید نشد.


محمدابراهیم الهی‌تبار با بیان اینکه  داوطلبان نمایندگی مجلس که بر اساس نظر هیأت‌های اجرايی حوزه‌های انتخابیه تأييد صلاحیت نشده‌اند، حداکثر طی 4 روز از تاریخ 16 دی تا 19 دی‌ به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان‌ها مراجعه و پس از دریافت فرم،برای تنظیم  شکایت خود مراجعه کنند افزود: در مهلت تعیین شده برای نام‌نویسی داوطلبان 297 داوطلب نمایندگی در استان همدان برای حضور در دهمین دور انتخابات مجلس شوای اسلامی در ستاد انتخابات این استان و تهران نام‌نویسی کردند.

وی با بیان اینکه 270 مرد و 27 زن برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند افزود:  در حوزه همدان و فامنین 83 نفر، حوزه ملایر 72 نفر، بهار و کبودراهنگ 39 نفر، نهاوند 29 نفر، تویسرکان 27 نفر، رزن 26 نفر و در حوزه انتخابیه اسدآباد 21 نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

الهی‌تبار از افزایش بیش از 4 برابری مشارکت بانوان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: شمار بانوان داوطلبان نمایندگی از 5 نفر در دوره نهم انتخابات به 27 نفر در دهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی رسیده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.