فرماندار کبودراهنگ گفت :برای برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس در این شهرستان 150 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احسان قنبری در دوره آموزشی هیئت‌های اجرایی و عوامل انتخابات افزود : شهرستان کبودراهنگ برای برگزاری انتخابات سالم در هفتم اسفند آمادگی کامل دارد.


وی  اظهار داشت: 3 هیئت اجرایی در کبودراهنگ، گل تپه و شیرین‌سو فعال و برای برگزاری انتخابات 150 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است .

قنبری خاطرنشان کرد : حدود 3 هزار نفر مسئولیت اجرای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شهرستان کبودراهنگ را عهده دار هستند.

 وی همچنین در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات امسال گفت: برگزاری انتخابات این دوره در 25 بخش  اجرا می‌شود که همه آن ها به جز اخذ رای و شمارش آرا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

 فرماندار کبودراهنگ ادامه داد : در برگزاری انتخابات به صورت کاملا الکترونیکی منتظر اعلام وزارت کشور هستیم که اگر این وزارتخانه با شورای نگهبان به توافق برسند یک سوم انتخابات در کل حوزه های انتخابیه کشور به صورت رایانه ای برگزار می شود.

 وی در خصوص برگزاری رایانه ای انتخابات در شهرستان کبودراهنگ هم گفت: این شهرستان به لحاظ زیرساختی آمادگی کامل را دارد ولی به علت پراکندگی روستاها و گستردگی شهرستان احتمال می رود در ستاد انتخابات استان با برگزاری رایانه ای در شهرستان کبودراهنگ موافقت نشود .

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.