ترمیم دندان با پول‌های سرقتی

رئیس پلیس فتا اردبیل از دستگیری مجرم اینترنتی كه پس از به دست آوردن اطلاعات بانكی مشتری خود و دستبرد اینترنتی به حساب وی ، با پول های سرقتی اقدام به ترمیم دندان های خود كرده بود؛ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد "حافظ شریفی" اظهار داشت: به دنبال مراجعه حضوری شهروند اردبیلی به پلیس فتا و ارائه شكوائیه ای مبنی بر اینكه بصورت اینترنتی از حساب بانكی اش سرقت شده ؛ بررسی موضوع در دستور كار كارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.
 
وی افزود: كارآگاهان پلیس فتا با انجام تحقیقات گسترده و استعلام های لازم و همچنین بررسی حساب بانكی شاكی، موفق شدند هویت سارق اینترنتی كه صاحب فروشگاهی در شهر اردبیل بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی او را در عملیاتی دستگیر كنند.
 
رئیس پلیس فتای استان اردبیل با اشاره به اینكه شاكی از مشتریان دائمی مغازه مجرم اینترنتی بوده؛ تصریح كرد:‌مجرم اینترنتی پس از دستگیری و انتقال به پلیس فتا در مواجهه با مستندات و دلایل قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به سرقت اینترنتی از حساب بانكی شاكی اعتراف و گفت: با پول های سرقتی هزینه های ترمیم دندان هایم  را پرداخت می كردم.
 
سرگرد "شریفی" در خاتمه از شهروندان خواست: از در اختیار گذاشتن اطلاعات بانكی خود خصوصا" رمز كارت به افراد غیر قابل اعتماد پرهیز كرده و هنگام پرداخت هزینه خرید از فروشگاه ها و استفاده از دستگاه های پوز عملیات بانكی را خودشان انجام دهند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار