در نمایش «خشم اژدها» بازیگران با انرژی وصف‌ناپذیری روی صحنه ظاهر می‌شوند.

تینو صالحی بازیگر نمایش «خشم اژدها» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش خود در این نمایش بیان کرد: داستان چند نویسنده کمدی است که برای یک شبکه آمریکایی می‌نویسند که من هم نقش یکی از آن‌ها را دارم، نویسنده‌ای که شوخ‌طبع است و حتی تا حدودی کارهایش به حماقت نزدیک می‌شود.

وی درباره انگیزه خود از انتخاب این نقش اظهار داشت: تا به حال نقش‌های جدی و کمدی بسیاری را ایفا کرده‌ام؛ اما این اولین بار است که یکی از اثرهای نیل سایمون را بازی می‌کنم و شخصیت‌پردازی خوب وی باعث شد، تا انگیزه بیشتری در انتخاب آن داشته باشم. همچنین از طرفی داستان شخصیت‌هایی پرانرژی دارد و طنز موقعیت هم از دیگر خصوصیات بارز این هنرمند است.

صالحی در راستای کمدی بودن نمایش عنوان کرد: کمدی که ما در ایران به آن می‌پردازیم، ریشه در کمدی کلامی دارد؛ زیرا در فرهنگمان وجود دارد. همچنین نمایش سیاه‌بازی که از دیرباز تاکنون بوده، به خاطر بداهه‌گویی‌های شخص سیاهه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

وی افزود: امروز نوع دیگری از کمدی‌هایی وجود دارد که با نام «کمدی موقعیت» جای گرفته‌اند که این نمایش‌ها ترکیبی از دو حالت هستند؛ یعنی ادغامی از طنز موقعیت و طنز کلامی که توانسته موفقیت‌آمیز هم باشد.

صالحی در خصوص ویژگی‌های اثر و نقش خود عنوان کرد: رنگ‌های مختلفی به لحاظ شخصیتی در این نمایش وجود دارد که آن پر انرژی بودنشان را نشان می‌دهد و تمام شخصیت‌ها از یک شور و هیجان خاصی سرشار هستند.

گفتنی است؛ نمایش «خشم اژدها» از 15 دی ماه در سالن حافظ به کارگردانی علی احمدی روی صحنه می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
بسیار عاالی بود نمایش خانم شه پرست و اقای احمدی فوق العاده بودن