رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین گفت: استعدادیابی را در الویت قرار دادیم تا در رشته اسکی هم معلولان ایران خوش بدرخشند.

ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جشنواره مهر رضوی که مرداد ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود شرایط فیزیکی ورزشکارانی که برای حضور در رشته اسکی اعلام آمادگی کردند مورد بررسی قرار گرفت.

 وی افزود: تعداد 15 ورزشکار از استان‌های تهران، البرز، کهکیلویه و بویر احمد، شیراز، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران به اردوی آموزشی و آمادگی اسکی دعوت شدند.

 ساوه شمشکی ادامه داد: تمرینات از روز یکشنبه در پیست بین‌المللی شمشک زیر نظر صادق کلهر، مصطفی میرهاشمی و بهرام ساوه شمشکی به عنوان مربیان و حجت الله و المسلمین شایسته نماینده فرهنگی آغاز می‌شود و تمامی مسائل فنی به اسکی بازان آموزش داده می‌شود.

رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین گفت: نشستی با حضور هیئت استان تهران جهت افزایش ورزشکاران در رشته اسکی برگزار کردیم که در این جلسه مقرر شد با ارسال نامه به استان‌ها زمینه جذب ورزشکاران با استعداد فراهم آوریم و در صورت نیاز به هر یک از استان‌ها مربیانی ارسال می‌کنیم.

 وی عنوان کرد: در تلاشه ستیم میزبانی مسابقات بین‌المللی را در تهران بر عهده بگیریم تا ورزشکاران آمادگی بیشتری برای کسب سهمیه پارالمپیک 2018 کره جنوبی پیدا کنند.

 رئیس انجمن اسکی جانبازان و معلولین گفت: در سه رشته آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی فعال هستیم و در صورت موافقت و آماده شدن اسکی بازان در دو مسابقه برون مرزی شرکت می‌کنیم و حضور در رقابت‌های جهانی و کارگاه‌های آموزشی برون مرزی سبب جلب توجه کمیته بین‌المللی پارالمپیک به رشته اسکی در ایران می‌شود و  حمایت‌های ipc را برای ورزشکاران معلول ایران در پی خواهد داشت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار