مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی منطقه شمالغرب کشور گفت: طی هشت ماهه امسال در کل کشور نزدیک به یازده هزار نفر در حوادث رانندگی کشته شده و بیش از 200 هزار نفر مصدوم شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ جباری در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی صندوق تأمین خسارت های بدنی شمالغرب کشور در تبریز با اشاره به وظایف صندوق، گفت: تاسیس صندوق یکی از قوانین مترقی و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران است و سال گذشته بیش از 15هزار نفر از خدمات صندوق بهره مند شدند.

جباری افزود: اقدامات صندوق باعث آزادی سه هزار و 226 نفر زندانی در سراسر کشور شده است و صندوق تامین خسارت های بدنی در حقیقت حلقه مکمل صنعت بیمه کشور است.

وی ادامه داد: جباری افزود: رتبه آذربایجان شرقی از لحاظ تعداد کشته ها و مصدومین از رتبه نهم در سال 93 به رتبه ششم در سال 94 رسیده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی نیز در این آئین با تاکید بر اهمیت و ارزش اقتصاد مقاومتی، گفت: توجه به این موضوع مهم و مورد تاکید مقام رهبری توان داخلی در عرصه های مختلف را افزایش می دهد.

حجت الاسلام حکمتعلی مظفری افزود: باید توجه داشت که تکیه بر اقتصاد مقاومتی در موضوع تحریم ها باعث شد نظام اسلامی راه ها و میانبرهای دیگری را تجربه کند که به سود کشور بود.

وی اظهار کرد: نظام اسلامی از جهات مختلف نسبت به تمام آحاد مردم دغدغه دارد که البته بسیاری از معضلات و مشکلات اقتصادی را با تکیه بر توان داخلی و استعدادها و امکانات داخلی می توان حل کرد.

حجت الاسالام مظفری، خدمات بیمه ای را نشان دهنده نیت پاک کسانی دانست که در این مسیر قدم برداشته اند.

وی گفت: صندوق تأمین خسارت های بدنی با نگاه حمایت گرانه به موضوع آسیب دیدگان اجتماعی و حوادث اجتماعی ایجاد شده است که با توسعه بنیادی صنعت بیمه در کشور همسان است.

حجت الاسلام مظفری ادامه داد: صنعت بیمه می تواند با پشتیبانی مالی و فکری از دولت، از وقوع حوادث و خسارات جانی و مالی که منجر به بروز ناهنجاری های عدیده می شود، جلوگیری کند.

نمایندگی صندوق تامین خسارت های بدنی شمالغرب کشور شامل استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل می شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.