کرمانشاه؛

اشتغال 1500 نفر در آموزشگاه‌های آزاد استان کرمانشاه

رئیس کانون آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: تعداد اشتغال مستقیم ایجاد شده در آموزشگاه‌های آزاد استان کرمانشاه 1500 نفر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس کانون آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: تعداد اشتغال مستقیم ایجاد شده در آموزشگاه‌های آزاد استان کرمانشاه 1500 نفر است.

فرهاد جامه‌شورانی گفت:آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه حدود 30 رشته و 400 حرفه را به متقاضیان آموزش می‌دهند و آموزش‌ها در مقاطع مختلف سال و بنا به درخواست متقاضیان متفاوت است.

به گفته رئیس کانون آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه برخی از آموزشگاه‌های آزاد تک رشته‌ای هستند که به آنها آموزشگاه گفته می‌شود و برخی دیگر چندرشته بوده و تحت عنوان مجتمع آموزشی فعالیت دارند.

جامه‌شورانی در ادامه بیشترین استقبال متقاضیان آموزشگاه‎‌های آزاد را در بخش خدمات دانست و گفت: حدود 70 درصد آموزش‌ها در آموزشگاه‌های آزاد در بخش خدمات و مابقی در بخش مشاغل تولیدی هستند.

رئیس کانون آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه سپس  با بیان اینکه در استان کرمانشاه حدود 400 آموزشگاه آزاد پروانه فعالیت دارند، گفت: در حال حاضر تنها 300 مورد از این آموزشگاه‌ها فعال هستند.

جامه‌شورانی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 100 آموزشگاه یعنی حدود یک چهارم( 25 درصد) آموزشگاه‌های دارای پروانه استان کرمانشاه  تعطیل هستند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.