رئيس پليس آگاهی خراسان جنوبی گفت: اعضاي باند توزيع ايران چک تقلبي در شهرستان بيرجند دستگير شدند و از آنان 54 قطعه ايران چک جعلي کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ سرهنگ پرويز عرب زاده افزود: با شکايت يکي از شهروندان مبني بر استفاده از ايران چک جعلي و گزارش هاي متعدد مشابه توسط شهروندان مبني بر توزيع ايران چک جعلي در سطح شهر بيرجند موضوع به طور ويژه در دستور کار کاراگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي قرار گرفت.

وي گفت: با فعالکردن منابعو اطلاع رسانيبه شهروندان و کسبه بازار با مراجعه دو نفر از اعضاي باند به مغازه اي در سطح شهر و شناسايي آنان، در عملياتي منسجم متهمان دستگير شدند و بازجويي از آنان آغاز شد.

وی اظهار کرد: در تحقيقات کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي و اعتراف متهمان ديگر اعضاي اين باند شناسايي شدند که در چند عمليات هدفمند چهار متهم مرد و دو متهم زن دستگير شدند.

رئيس پليس آگاهي خراسان جنوبي گفت: در بازجويي از متهمان، سرشاخه اصلي اين باند شناسايي و دستگير شد که هدف از کار خود را تهيه مواد مخدر عنوان کرد.

عرب زاده افزود: با دستور مقام قضائي سه نقطه از محل سکونت متهمان بازرسي شد که در بازرسي از آن محل ها54 فقره ايران چک جعلي کشف شد و متهمان جهت سير مراحل قانوني با تکميل پرونده به دادسرا اعزام شدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.