مدیر عامل فرآورده های نفتی استان زنجان گفت: هرگونه سوءاستفاده از كارت های سوخت پیگیری می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛ مهندس عباسی گفت: برخی از دارندگان وسایل نقلیه عمومی از سهمیه عمومی تخصیصی سوء استفاده و نسبت به عرضه آن خارج از مقررات سهمیه بندی در سطح جایگاه اقدام می كنند.

وی افزود: بازرسان این منطقه ضمن تشدید بازدیدهای شبانه روزی خود از جایگاه های تابعه نسبت به كنترل مستمر سوخت گیری با كارت ها در جایگاه مبادرت می كنند.

مدیر عامل فرآورده های نفتی استان زنجان اضافه کرد:در این راستا ضمن ارتقای قابلیت سامانه هوشمند مستقر جایگاه ها برای كنترل تراكنش سوخت گیری تكراری و خطا همچنین با ارتقای كمی و كیفی دوربین های مستقر در جایگاه ها شرایطی فراهم شده است كه امكان كنترل تمامی تراكنش های سوختگیری برای بازرسان وجود دارد.

عباسی افزود: در خرداد ماه امسال و با حذف نظام سهمیه بندی بنزین در عمل سوء استفاده از سهمیه كارت های عمومی بنزین از قبیل تاكسی ، آژانس های مسافربری منتفی شده ولی همچنان برخورد با عرضه كنندگان سهمیه عمومی دارندگان وسائط نقلیه نفتگاز ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: براساس كنترل های بعمل آمده در 9 ماهه امسال در مجموع 113 كارت سوخت بنزین و نفتگاز به دلیل سوء استفاده از سهمیه شناسایی و با متخلفان مطابق با قانون برخورد شده است و غرامت با توجه به هر لیتر از سوء استفاده مالك متخلف دریافت شده است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ب


برچسب ها: برخورد ، کارت ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.