هما خاکپاش بازیگر سینما و تلویزیون از دلایل کم کاری خود گفت.

هما خاکپاش بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه حدود یک سال است که در اثری به عنوان بازیگر حضور نداشته است، اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از بازیگران به فراموشی سپرده شده‌اند و سال‌هاست جلوی دوربین نرفته‌اند.

درحال حاضر بسیاری از افراد با باندبازی و پول بازیگر می‌شوند. حتی برخی از آموزشگاه‌های بازیگری با دریافت پول از هنرجویان خود آن‌ها را بازیگر می‌کنند، درحالی که استعداد زیادی هم ندارند.

وی ادامه داد: من هم تدریس بازیگری می‌کنم؛ اما مثل آموزشگاه‌های این چنین رفتار نمی‌کنم. مخالف حضور جوانان در عرصه بازیگری نیستم، اما بهتر است کسانی وارد این حرفه شوند که تجربه تئاتر دارند و برای بازیگری عرق ریخته‌اند و تلاش کردند.

خاکپاش در خصوص دلیل کم کاری خود، عنوان کرد: باندبازی و بازیگر کردن برخی افراد آن هم با پول از دلایل کم‌کاری من و بسیاری از هنرمندان است. متاسفانه عدم تسویه به موقع هم یکی دیگر از این دلایل است. من در چندکار حضور داشتم و با تمام سختی‌هایی که در این عرصه وجود دارد، هنوز دستمزدی دریافت نکردم.

بازیگر مجموعه «سفر سبز» با اشاره به اینکه بازیگران حمایتگری ندارند، گفت: ما هیچ حمایتگری نداریم. بازیگران حقوق بازنشستگی و بیمه ندارند و هیچ کس از بازیگران قدیمی یادی نمی‌کند، من تمام جوانی‌ام را صرف این حرفه کردم و برای فعالیت در بازیگری شغل‌های دیگری که داشتم را کنار گذاشتم؛ اما حالا هیچ‌کس یادی از من نمی‌کند.

وی در پایان مطرح کرد: خوب است تا وقتی زنده هستیم، قدر یکدیگر را بدانیم و کسانی را که سال‌ها در این عرصه فعالیت کردند به یاد داشته باشیم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار