نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی انگیزه ی رژیم سعودی از اعدام شیخ نمر را ترس سیاسی دانست.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ؛ایت الله محسن متهد شبستری در خطبه های امروز نماز جمهه تبریز گفت :عربستان به دلیل ترس سیاسی، رعب و وحشت و نگرانی از آینده ی خود،  برای سرپوش گذاشتن شکست در جنگ یمن و سایر مناطق و  ترس از ایجاد نصرالله دوم اقدام به اعدام شیخ نمر کرد، همانطور که شیخ ابراهیم زکزاکی که میلیون ها نفر را در نیجریه شیعه را به شهادت رساند .

وی   با بیان اینکه عربستان برای تشدید اختلافات مذهبی شیخ نمر را اعدام کرد، افزود: عربستان با این اطمینان که با دلار های نفتی، دهن کشور ها را ببندد  این جنایت را مرتکب شد و کشورهایی مانند جیبوتی و سودان و امثال اینها که بردگان زر  هستند را خریده است.

امام جمعه تبریز  اعتراضات شرق عربستان، برای آل سعود کمر شکن دانست و گفت: شعار لعن الله آل سعود در عربستان طنین انداز شده است. یقینا به سرنوشت محمد رضا پهلوی و صدام دچار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان  شرقی  در بخش دیگری از سخنان خود  خطاب به داوطلبان  نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  و هوادارانشان گفت :سعی کنید همدیگر را تخریب نکنید، چرا که اسلام دین محبت بوده و اینکه کاندیدی  اخلاق اسلامی را رعایت نکند، از منطق اسلام خارج است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.