سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با انتقاد از قضاوت دیدار این تیم برابر شهرداری بندرعباس، تاکید کرد این باشگاه از سه ماه پیش در تکاپوی جذب بازیکن خارجی بود.

مرتضی‌زاده: چه کسی پاسخ اشک‌های بازیکنانم را می‌دهد؟/ 3 ماه برای جذب بازیکن خارجی تلاش کردیمزهرا مرتضی‌زاده به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پیش از هرچیز باید از بازی خوب بچه‌های خوب پالایش نفت برابر تیم شهرداری بندرعباس تشکر میکنم. ما در نبردی نابرابر پا به پای این تیم جنگیدیم و بدون بازیکن خارجی، در حالیکه حریف با 2 بازیکن خوب خارجی به مصاف ما آمده بود، تنها با اختلاف سه امتیاز مغلوب این تیم شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان، ادامه داد: نمی‌خواهم مقاومت خوب بازیکنانم را لوث کنم. آنها تا دقیقه آخر برابر  تیم قدرتمند شهرداری بندرعباس برای نام آبادن جنگیدند اما معتقدم اگر ما می‌توانستیم فقط یک سنتر خوب خارجی به خدمت بگیریم، بسیاری از مشکلاتمان حل میشد.

مرتضی‌زاده درباره اجازه نداشتن نفت برای جذب بازیکن خارجی، اظهار کرد: از 3 ماه پیش در تکاپوی جذب بازیکن خارجی بودیم. البته تیم‌های بانوان که زیر نظر وزارت نفت فعالیت می‌کنند، با بخشنامه این وزارتخانه نمی‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند این در حالی است که تیم های آقایان مجوز استفاده از بازیکن خارجی را دارند! ما این موضوع را با فدراسیون بسکتبال در میان گذاشتیم و از آنها کمک خواستیم اما متاسفانه فدراسیون هم در این زمینه کمکی به ما نکرد و عملاً از جذب بازیکن خارجی محروم شدیم.

وی درباره حضور محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال در شورای ورزش وزارت نفت و تاثیر او بر این موضوع، توضیح داد: ما نمی‌گوییم آقای مشحون با این موضوع مخالفت کرد. بلکه در سال گذشته برای مجوز حضور ما در سوپرلیگ  A حمایت های زیادی از ما کردند و این جای تشکر و قدرشناسی دارد. بر همین اساس معتقدیم رئیس فدراسیون بسکتبال تاثیر بسیار زیادی داشت و حمایتش می‌توانست کمک زیادی به جذب بازیکن خارجی برای پالایش نفت باشد. ما یک مجموعه حرفهای هستیم و دوست داریم  از طرف شورای وزارت نفت با ما حرفه‌ا‌‌ی رفتار شود زیرا ما باید پاسخگوی یک شهر باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با اشاره به ناراحتی بازیکنان این تیم پس از حذف در پلیآف سوپرلیگ، افزود: ورزش همواره در آبادان جایگاه ویژه‌ای داشته است. تیم‌های بسکتبال آقایان و بانوان نفت هم این سالها جایگاه ویژهای بین مردم ورزشدوست آبادان پیدا کرده‌اند. باور کنید مردم آبادان که همیشه به ما لطف داشته‌اند، پیگیر نتایج ما هستند و با اشتیاق درباره سرنوشت تیم با ما صحبت می‌کنند. حالا بازیکنان من سرشناس شده‌اند و بعد از هر برد و باختی در گوشه و کنار شهر، مردم خونگرم آبادان با آنها صحبت می‌کنند.

مرتضی‌زاده با تاکید براینکه حق مردم آبادان است که نگران تیم شهرشان باشند، ادامه داد: من یک مربی بومی هستم و این تیم حاصل 10 سال کار ما در بسکتبال بانوان آبادان است. امیدوارم اگر قانونی هست برای همه تیم‌ها اعمال شود و اگر در میانه فصل قانونی هم به قوانین مصوبه اضافه شد، دست‌کم از فصل آینده در مسابقات اعمال شود.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان درباره قضاوت دیدار این تیم برابر شهرداری بندرعباس، گفت: متاسفانه در کوارتر آخر اتفاقاتی  افتاد که روی نتیجه تاثیر گذار بود. بچه‌های پالایش نفت آبادان، با همه وجود مقابل حریف ایستادند و هرچه داشتند رو کردند اما چند اشتباه تاثیرگذار، متاسفانه به ضرر ما تمام شد. حالا چه کسی جواب اشک‌های بازیکنانم را میدهد؟ چه کسی باید در برابر دل شکسته هواداران نفت پاسخگو باشد؟ کاش در این دیدار دقت بیشتری می‌شد. به هرحال دنیا به آخر نرسیده است. طبیعت ورزش همین است اما ما برای شادی مردم آبادان و برای به دست آوردن آنچه شایستگی‌اش را داریم، دوباره تلاش می‌کنیم و به امید خدا در آینده نتایج بهتری می‌گیریم. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار