یادواره سر داران و 1700 شهید کاشان دقایقی قبل با سخنان مادرشهید مصطفی احمدی روشن آغازشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مرکز اصفهان این مراسم معنوی ونورانی با استقبال بی نظیر خانواده های شهدا ومردم ولایت مدار شهیدپرور ومتدین ومذهبی دارالمومنین کاشان به ویژه خانواده معزز ومعظم شهدادر مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج این شهرستان آغاز شد.
یادواره سرداران و1700 شهید کاشان آغازشد+ تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان در این مراسم با تاکید بر اینکه نباید یاد شهدا فراموش شود گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

یادواره سرداران و1700 شهید کاشان آغازشد+ تصاویر

سرهنگ پاسدار باقر فرهنگ گفت: نعمت آسایش اقتدار وعزت ایران از برکت خون بیش از 200 هزار لاله خونین کفن است تا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القری اسلام حرف اول را در دنیا بزند.

یادواره سرداران و1700 شهید کاشان آغازشد+ تصاویر

وی با اشاره به اینکه امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت گذار مردمی هستیم که با تقدیم جوانان خود از هیچ چیزی برای مملکت دریغ نکردند گفت:امروز باید آینده جوانان کشور را که دشمن با تهاجم فرهنگی نشانه گرفته با اشاعه فرهنگ شهادت ایثار ومقاومت حفاظت وحراست کرد.

یادواره سرداران و1700 شهید کاشان آغازشد+ تصاویر

به گفته وی طوفان سهمگین تهاجمات فرهنگی را می توان با فرهنگ شهادت وتبین سیره شهدا مقابله کرد.

یادواره هم اکنون در حال برگزاری است وتادقایقی دیگر سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدرمصلحی وزیر سابق اطلاعات آغاز می شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.