نمایشگاهی با سه مدیای مختلف در گالری زرنا چشم بر راه مخاطبان هنری است.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تفریحات فرهنگی از آن دست تفریحاتی است که علاوه بر گذراندن اوقات به شیوه ای دلچسب می‌تواند بار معنایی نیز داشته و بر دانسته‌های افراد بیفزاید.

مثلا رفتن به سینما و فیلم دیدن و پس از آن خواندن نقدهای سازنده‌ای که بر بازی بازیگران و یا نوع ساخت فیلم از زبان منتقدان کاربلد مطرح می‌شود به مرور افراد و مخاطبان سینما را از تماشاچی صرف بودن دور می‌کند و آن‌ها را با علم فیلم‌سازی آشنا می‌کند.

یا در حوزه هنرهای تجسمی که پا بگذاری خواهی دید، تماشای تابلوهایی که هنرمند ماه‌ها و شاید سال‌ها برای خلق آن زحمت کشیده و زمان گذاشته چقدر می‌تواند سواد بصری را افزایش داده و مخاطب را با دنیای پر رمز و راز هنرمند آن زمانی که قلمو به دست گرفته و نقش آفریده آشنا کند.

البته پیشرفت تکنولوژی و گره خوردن زندگی‌ها با دنیای مجازی خوشبختانه یا متاسفانه افراد را از تماشای تابلوهای هنری از نزدیک و صحبت کردن با خالق اثر باز می‌دارد.

در این میان هستند افرادی که هنوز در دنیای پر زرق و برق تکنولوژی غرق نشده و میل به تماشای آثار هنری و از نزدیک را بر هرچیز دیگری ترجیح می‌دهند.

اگر شما هم دلتان برای قرار گرفتن در این فضاها بتپد، می‌توانید هر جمعه با رفتن به نگارخانه‌های شهر ساعتی را با این دنیا ی زیبا بگذرانید.

جمعه این هفته هم مثل تمام جمعه‌ها بیشتر نگارخانه‌های شهر میزبان هنردوستان بودند و با افتتاح نمایشگاه‌های هنری با مدیاهای مختلف به فعالیت فرهنگی خود پرداختند. در این میان افتتاح یک گالری جدید به نام گالری «زرنا» خبر خوش و بهانه‌ای بود تا این بار آخر هفته‌مان را در این گالری سپری کنیم.

خیابان شهر آرا، خیابان سیزدهم، پلاک 12، طبقه دوم ساختمانی با  درب سبز رنگ واقع است که از ساعت 5 بعد ازظهر میزبان هنردوستان است.

وارد سالن نمایشگاه که شدی، تابلوهایی از تلفیق خوشنویسی، تایپوگرافی و چاپ سنگی خودنمایی می‌کنند.

آثار این نمایشگاه حاصل تلاش حمید طلوعی‌فرد است که از ویژگی‌های متفاوت آن می‌توان به کاغذهایی که کارها روی آن اجرا شده، اشاره کرد.

کاغذهایی به قدمت 120 سال که به گفته طلوعی‌فرد در یکی از انبارهای قدیمی شهر در حال پوسیده شدن بوده است.

گفتنی است؛ تابلوهای این نماشگاه تا 23 دی ماه بر دیوار گالری «زرنا» می‌درخشد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.