به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جبار کیانی گفت:یک بنگاه اقتصادی و شرکت تجاری تا زمانی که اقدام به برندسازی و افزایش کیفیت محصولات خود نکرده نباید انتظار حضور در بازارهای بین المللی و رقابت پذیری در بنگاه های اقتصادی دنیا را نیز داشته باشد.
کیانی یکی از نقاط ضعف و بی رونقی در برخی بنگاه های تجاری و اقتصادی در کشور را نیز دخالت و ورود بخش دولتی دانست وگفت: تنها عاملی که بتواند از این مهم جلوگیری کند نیز ایجاد برند و برند سازی در تولید محصولات است.
وی اظهار کرد: البته این به معنای حمایت نکردن و فراهم نساختن زیرساخت ها و ارائه تسهیلات و مشوق ها از سوی دولت به بخش خصوصی نیست.
کیانی اظهار کرد: البته ایجاد برندسازی کالاها با توجه به نقش و تاثیرپذیری که در رونق فضای کسب وکار ، توسعه صادرات و شکوفایی اقتصاد کشور دارد ، دولت و متولیان امر را نیز متعهد به حمایت و ایجاد مشوق های لازم برای سرمایه گذاران بخش خصوصی خواهد کرد.
وی با اشاره به تلاش دولت یازدهم در جهت دانش بنیان کردن دانشگاه ها و شرکت های تجاری و بازرگانی، توسعه منابع انسانی و رونق فضای کسب و کار،گفت: اقدام ها و راهبردهای این دولت در مسائل اقتصادی موجی از امیدواری ، نشاط و شکوفایی در بین فعالان و تجار را به وجود آورده است.
کیانی شرکت دانش بنیان طبیعت زنده با سرمایه گذاری بیش از 500 میلیارد ریالی در یاسوج را نمونه ای بارز یک بنگاه اقتصادی و تجاری موفق در سطح کشور دانست و گفت: یکی از عوامل موفقیت این کارخانه برندسازی در تولید محصولات خود بوده است.
وی از تجار، فعالان اقتصادی و شرکت های تولیدی و دانش بنیان در استان و کشور خواست تا از فرصت مغتنم 'برجام' و تلاش تیم قوی هسته ای جمهوری اسلامی برای برداشتن تحریم های ظالمانه و ایجاد فصل جدیدی از ارتباطات تجاری و بین المللی در کشور نیز نهایت بهره و استفاده لازم را ببرند.
انتهای پیام /س