نمایشگاه دانش رسانه‌ای بسیج رسانه برای نخستین بار در این استان افتتاح می‌شود که در آن تولیدات بومی از سوی اصحاب رسانه استان قزوین به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: این نمایشگاه در سه بخش که از دو بخش اصلی و یک بخش فرعی تشکیل شده برپا می‌شود.

محمد سرباز با اشاره به اینکه دو بخش اصلی نمایشگاه دانش رسانه‌ای شامل دانش رسانه‌ای در حوزه کتاب و دانش رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است، عنوان کرد: یک بخش فرعی این نمایشگاه نیز در حوزه رسانه و جنگ نرم است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین یادآور شد: هر بخش، 10 آثار نمایشی به همراه پخش کلیپ‌ آسیب‌ها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی را به همراه دارد.

سرباز خاطرنشان کرد: نمایشگاه دانش رسانه‌ای بسیج رسانه برای عموم علاقمندان، مسئولان استانی و اصحاب رسانه‌ای استان قزوین از 20 تا 23 دی ماه جاری دایر است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دانش رسانه‌ای بسیج رسانه برای نخستین بار در استان قزوین افتتاح می‌شود، مطرح کرد: افتتاح این نمایشگاه از سوی سازمان بسیج رسانه استان قزوین بوده که در آن تولیدات بومی از سوی اصحاب رسانه این استان تولید شده و اقدامی جدیدی است که به نمایش گذاشته می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.