قزوین؛

صدا وسیما ۶۰۰ دقیقه برنامه زنده ویژه نماز پخش می کند

مدیرکل صدا وسیمای گفت: در بیست وچهارمین اجلاس سراسری نماز ۶۰۰ دقیقه برنامه زنده از شبکه های سراسری و استانی پخش خواهد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛ ابوالفضل معصومی فر اظهارداشت: برای انعکاس مطلوب برنامه های اجلاس نماز پیش بینی های خوبی صورت گرفته و با بسیج همه امکانات تلاش می کنیم در اطلاع رسانی نیز بخوبی عمل شود.

وی افزود: روزانه یک ساعت برنامه معارفی در رادیو قزوین با موضوع نماز پخش خواهدشد که این برنامه ها به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز تصریح کرد: رادیو قزوین بمنظور ترویج هرچه بیشتر فریضه نماز ۱۰ روز به مدت ۶۰۰ دقیقه در برنامه های معارفی ظهر با موضوع نماز و اهمیت و جایگاه این فریضه برنامه تهیه، تولید و پخش می کند.

معصومی فر خاطرنشان کرد: پخش برنامه شبانه به مدت چهار شب در مجموع به مدت ۳۰۰ دقیقه، برنامه خانواده به مدت ۵۰ دقیقه، پخش زنده اجلاس از رادیو، مسابقه پیامکی به مدت۲۰ روز و تولید نمایش با موضوع نماز از جمله مهمترین برنامه های رادیو قزوین در زمان برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز است.

وی گفت: تولید تله فیلم با موضوع نماز، تولید مستند اجلاس به مدت ۳۰ دقیقه، پرداختن به موضوع اجلاس در شش برنامه تلویزیونی به مدت ۳۶۰ دقیقه، پخش مستمر زیرنویس برای آگاهی بخشی به مردم و برگزاری برنامه های تلویزیونی با موضوع آسیب شناسی اجلاس بعد از برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز از مهمترین برنامه های تلویزیونی مرکز قزوین ویژه اجلاس نماز است.

معصومی فر همچنین افزود: از شنبه ۱۹ دی ماه در ابتدای برنامه های پرمخاطب صدا و سیما یک میان برنامه با موضوع نماز و تبلیغ برگزاری بیست وچهارمین اجلاس سراسری نماز پخش خواهد شد.

وی گفت:دربخش خبر نیز بمنظور فضاسازی در برگزاری هرچه با شکوه تر این اجلاس، معاونت خبر صدا و سیمای مرکز قزوین ۳ برنامه گفتگوی ویژه خبری با موضوع نماز از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد کرد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز همچنین اظهارداشت: تهیه و پخش باکس های خبری در طول اجلاس، تهیه و تولید گزارش های خبری و تولیدی، تهیه برنامه ی اجلاس نماز، برنامه بعد ازخبر، انعکاس اخبار اجلاس در برنامه تولیدی نگاه هفته و پوشش خبری اجلاس از دیگر برنامه های معاونت خبر در اجلاس است.

معصومی فر یادآورشد: در حوزه ی فضای مجازی هم صداوسیمای مرکز قزوین علاوه بر طراحی فضایی مجزا در پورتال خود با موضوع نماز، فعالیت کمیته های شش گانه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز را در کانال تلگرام درج کرده و فراخوان بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز را هم در سایت «آپارات» بارگذاری کرده است.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از اخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: صدا وسیما ، قزوین ، ویژه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.