قزوین؛

بیش از 6 هزار نفر از اولیاء در طرح «پرسش مهر ۱۶ »شرکت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: طرح پاسخ والدین دانش آموزان به «پرسش مهر ۱۶ رئیس جمهور» در خصوص توافق هسته ای در استان قزوین با شرکت شش هزار و ۵۸۴ اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سالار قاسمی  اظهار داشت: طرح پرسش مهر۱۶ از سوی رئیس‌جمهور محترم دولت تدبیر و امید فرصت مغتنمی است تا در راستای آن دانش آموزان، جوانان و نوجوانان کشور به همراه فرهنگیان و والدین، افکار و اندیشه‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: طرح چنین سوا لاتی می‌تواند به مدیریت جامعه در ابعاد فرهنگی، زیست‌محیطی، خانواده و اقتصاد کمک شایانی کند و با مشارکت دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء در این عرصه نتایج خوبی به دست خواهد آمد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین یادآور شد: در سال جاری تلاش شده است زمینه شرکت بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان استان فراهم شود که توسعه مشارکت، توجه دقیق و جدی مناطق آموزش‌وپرورش استان و نیز سایر مسئولان به موضوع پرسش مهر ۱۶ ازجمله اهداف اجرای این طرح است.

قاسمی تصریح کرد: با توجه به موضوع فرهنگی و اجتماعی پرسش مهر ۱۶، باید تحرک لازم در دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء تحرک ایجاد کنیم تا روحیه پرسش گری و تحقیق را در جامعه گسترش دهیم.

وی اضافه کرد: با ایجاد جریان‌های اجتماعی درزمینهٔ دستاوردهای هسته‌ای که مظلوم واقع‌شده تلاش کنیم تا بتوانیم دستاوردی عظیم درزمینهٔ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی محقق شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: ۱۹ هزار و ۲۱۰ برگ حاوی پرسش مهر رئیس‌جمهور محترم در خصوص توافق هسته‌ای بین خانواده‌ها و والدین دانش آموزان توزیع شد تا علاوه بر دانش آموزان، والدین نیز در پاسخ به این سؤال شرکت کنند.

قاسمی تأکید کرد: دراین‌ارتباط کاربرگ مشخصی تهیه و از طریق دانش آموزان و جلسات اولیاء در مدارس، به والدین داده‌شده تا آن‌ها نیز در پاسخ به «پرسش مهر۱۶» در خصوص توافق هسته‌ای مشارکت کنند.

وی بیان کرد: از مجموع ۱۹ هزار و ۲۱۰ برگ توزیع‌شده بین والدین دنش آموزان، تاکنون شش هزار و ۵۸۴ نفر از اولیاء در طرح پاسخ به پرسش مهر ۱۶ شرکت کرده‌اند که پس از داوری، نتایج اولیه آن به مدارس اعلام می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.