به زودی توئیت‌هایی در توئیتر نوشته خواهد شد که بیشتر از ۱۴۰ کاراکتر دارند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نزدیک به یک دهه، از شاخصه‌های معرف توییت (که واحد برقراری ارتباط در توئیتر است)، می گذرد اختصار آنها بدین معنا است که کاربران از توئیتر، مجاز به استفاده از ۱۴۰ کاراکتر هستند.

ظاهرا این ویژگی به زودی تغییر خواهد کرد. طبق اظهارات دو فردی که با برنامه‌های این شرکت آشنا هستند، توئیتر در حال آزمایش نمونه‌ی طولانی‌تری از توئیت است. این دو فرد خواسته‌اند نامشان فاش نشود زیرا اجازه ندارند درباره برنامه‌ها و پروژه‌های شرکت صحبت کنند،

بنا بر گفته‌های این دو، توئیتر مشخص نکرده است که محدودیت جدید برای هر توئیت چند کاراکتر خواهد بود، اما از اعدادی که ممکن است محدودیت را مشخص کند، ۱۰۰۰۰ کاراکتر، برابر با همان محدودیتی است که کاربران در پیام‌های شخصی خود دارند و طبق گفته‌های این دو، ۵۰۰۰ کاراکتر هم احتمال دیگری است.


گفته می‌شود که محدودیت کاراکتری جدید، تفاوتی آنچنانی با چیزی که پیش از این بود و استفاده‌کنندگان از توئیتر با آن آشنا هستند، ندارد؛ در طراحی جدید، توئیت‌ها ظاهرا همان ۱۴۰ کاراکتری هستند، اما اگر محتوای یک توئیت بیش از ۱۴۰ کاراکتر باشد، کاربران می‌توانند با کلیک‌کردن بر روی یک دکمه، متن را بسط داده و ادامه آن را بخوانند.

این ایده، از راه‌های خلاقانه‌ای که مردم برای خلاصی از سرویس کنونی ۱۴۰ کاراکتری توئیتر استفاده می‌کردند ریشه گرفته‌است. برای مثال برخی از کاربران از متن‌های طولانی خود اسکرین‌شات می‌گرفتند یا توئیت‌های طولانی خود را در قالب چند توئیت پشت هم می‌نوشتند. توئیتر پیش از این هم در طراحی خود تغییراتی را داده بود. برای مثال، در سال ۲۰۱۳، توئیتر به کاربران این امکان را داد که مانند اینستاگرام از تصاویر در توئیت‌های خود استفاده کنند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
منبع: ایتنا

انتهای پیام/
برچسب ها: توئیتر ، کاراکتر ، توئیت ، 140
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.