بازیگر نمایش «این آب آشامیدنی نیست» بعد از خواندن 20 صفحه اول نمایش نقش خود را پذیرفت.

سپند امیرسلیمانی بازیگر نمایش «این آب آشامیدنی نیست» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش خود بیان کرد: ماجرا در یک سفارتخانه اتفاق می‌افتد و  من نقش مسئول آن سازمان را دارم. جایگاهی که آن طوری که نمایش داده می‌شود نیست و تفاوت‌های بسیاری دارد.

وی در خصوص انگیزه خود از این نمایش گفت: جنس و سمت و سوی نمایشنامه‌های وودی آلن کاملا مشخص است و تمام تلاشم را کرده‌ام تا به همان تیپ‌سازی‌ها نزدیک بشوم و به بهترین شیوه آن اجرا کنم؛ بازی‌هایی که کاملا رئال است.

امیرسلیمانی در راستای نقش‌آفرینی خود در تئاتر اظهار داشت: آخرین اجرایم متعلق به تابستان است که وقفه کوتاهی تا این نمایش داشته، از طرفی ترجیح می‌دهم تا شخصیت‌هایی را ایفا کنم که محتوای خوب و با کیفیتی داشته باشد.

وی در رابطه با حذفیات نقش خود اذعان کرد: در طول دورخوانی‌ها اگر حذفیاتی وجود داشت، با حضور خودمان توسط کارگردان صورت می‌گرفت؛ اما در کل نقش من حذفیات چشم‌گیری نداشت و همان نوشته‌ها بازگو می‌شوند.

امیرسلیمانی با بیان اینکه «وقتی 20 صفحه اول را خواندم موافقت کردم» گفت: زمانی که متن نمایشنامه به دستم رسید، همان 20 صفحه اول را که خواندم پذیرفتم. آمادگی خودم را برای ایفای نقش اعلام کردم؛ زیرا متنی دلنشین از یک نمایشنامه‌نویس خوب است.

گفتنی است؛ نمایش «این آب آشامیدنی نیست» به کارگردانی داوود بنی‌اردلان از 16 الی 30 دی ماه ساعت 20:30 در سالن حافظ روی صحنه می‌رود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار