مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، خواستار برنامه‌ریزی و انسجام دستگاه‌ها در استفاده از ظرفیت سمن‌های جوانان استان شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛محمد مشهدی آقایی درنشست هم‌اندیشی کارشناسان امور جوانان با اشاره به اهمیت توجه به امور مرتبط با جوانان اظهار کرد: در موضوع جوانان دغدغه‌های بسیاری ازجمله اشتغال، ازدواج و مسکن وجود دارد لذا ضرورت وجود تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها خصوصاً استانداری احساس می‌شود تا مسائل و مشکلات حوزه جوانان تسهیل شود.

وی افزود: با نگاه ویژه استاندار محترم به جوانان ماده ۵۳ «بخش ۱ درصد» را می‌توان به بخش ورزش و جوانان اختصاص داد که این موضوع می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جوانان استان باشد.

مشهدی آقایی در پایان خواستار برنامه‌ریزی و انسجام دستگاه‌ها در استفاده از ظرفیت سمن‌های جوانان استان شد.

در ادامه این نشست مهران قاسمی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به رویکرد جدید در حوزه جوانان بیان کرد: نمی‌توان با دیدگاه‌های قبلی و سنتی در حوزه جوانان عمل کرد لذا حوزه جوانان نیاز به تحول و نگاه نو و جدیدی دارد.

وی ضمن تأکید بر تقویت بودجه استانی در حوزه جوانان و استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و مؤسسات مالی استان افزود: بر اساس ابلاغیه در هر شهرستان باید هر ۲ ماه یک‌بار ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شود و با فعال کردن کمیته‌های ذیل این ستادها نتیجه را به‌صورت مستمر به مرکز اعلام کنند.

وی در پایان بابیان اینکه باید از افراد خبره و متخصص در حوزه جوانان استفاده کنیم خاطرنشان کرد: محتوا سازی و مستندسازی در فعالیت‌های مرتبط با حوزه جوانان باید به‌طورجدی پی گیری شود.

در ادامه این نشست هریک از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان و کارشناسان حوزه جوانان به تشریح دیدگاه‌ها و نظرات خود در حوزه جوانان پرداختند.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از اخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: انسجام ، دستگاه ، قزوین ، ظرفیت ، سمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.