دبیر جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین گفت: باور داریم که جمع اصولگرایی در یک رقابت واقعی با کسب اکثریت آرا به مجلس راه پیدا می کنند.

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد سعید احدیان دبیر جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت: ما باور داریم که جمع اصولگرایی در یک رقابت واقعی با کسب اکثریت آرا به مجلس راه پیدا می کنند.

وی گفتمان جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین را بر مبنای "مکتب امام(ره)؛ معیار انتخاب اصلح" عنوان کرد و گفت: مکتب امام(ره) نه فقط برای این انتخابات بلکه برای کلیت نظام باید تثبیت شود، رهبر انقلاب نیز بر این مکتب و معیار تاکید جدی دارند و بر همین اساس نیز جبهه آرمان‌خواهان هم بر حفظ این مکتب تاکید دارد.

احدیان تصریح کرد: مکتب امام(ره) عصاره گفتمان اسلامی است و به همین دلیل می تواند بهترین معیار برای تشخیص فرد اصلح باشد.

وی افزود: ما براین باوریم که در تشخیص صحیح و بهتر باید به جوانان باور داشته باشیم چرا که اگر جوانان مومن و انقلابی را باور داشته باشیم به نتایج بهتری دست یافته ایم.

احدیان گفت: طرح ما به این صورت است که شورای مرکزی جبهه از میان اصولگرایان، گزینه هایی را بر اساس معیارها انتخاب می‌کند سپس لیست نهایی در یک فرآیند تعاملی با اعضا و حامیان جبهه و با تبیین معیارهای انتخاب اصلح در اختیار جبهه قرار گرفته و در نتیجه از بین اعضاء و حامیان رای‌گیری شده و 5 نفر تعیین می‌شود.

وی اضافه کرد: افرادی که خود را عضوی از جریان انقلاب می‌دانند، می‌توانند به عنوان عضو و یا حامی جبهه ثبت نام کنند.

دبیر جبهه آرمان‌خواهان واقع‌بین در رابطه با ارتباط این جبهه با جریان اعتدال گفت: ما جریان اعتدال را جزء جریان اصلاح‌طلب نمی‌بینیم ولی از آنها فاصله جدی می‌گیریم چرا که ما خود را اصولگرا می‌دانیم.

احدیان افزود:اختلاف ما با جریان اعتدال که در راس آن آقای هاشمی رفسنجانی قرار دارد بر سر سیاست خارجی و مبنایی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.