به منظور برنامه ریزی مراسم و ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی ، نشست کمیته تخصصی ایثارگران شهرستان مهاباد در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد؛ روشنفکر رئیس ستاددهه فجر و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهابادگفت :اداره بنیاد شهیدو امور ایثارگران به عنوان رئیس کمیته تخصصی ایثارگران برنامه هایی از جمله دیدار روسای ادارات و ارگان ها با خانواده های معظم شهدا،غبارروبی وعطرافشانی مزارشهدای شهرستان مهاباد و نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس شاهد را برای اجرا در ایام دهه فجرامسال تدارک دیده است.

در این نشست هر کدام از اعضای کمیته شامل نمایندگانی از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی ، تیپ 3 دلاور ، صدا و سیما ، سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران ، به بیان برنامه های خود برای برگزاری در ایام دهه فجر پرداختند.

بعد از اعلام مراسم برنامه ریزی شده هر ارگان در ایام دهه فجر،چند برنامه شاخص به عنوان برنامه های کمیته تخصصی ایثارگران در نظر گرفته شد که قرار است در سطح وسیعی اجرا شود.

کمیته ایثارگران یکی از 18 کمیته ی تخصصی ستاد برنامه ریزی دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد است که برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های این ایام در شهرستان تلاش می کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.