فرماندار کرمانشاه گفت: باید احداث مجتمع‌هاي گلخانه اي و باغات روسيمي از اولويت‌هاي كاري شورای توسعه كشاورزي شهرستان کرمانشاه باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فضل الله رنجبر در جلسه شوراي توسعه كشاورزي شهرستان كرمانشاه با بیان اینکه احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای می‌تواند نقش مهمی در مدیریت منابع آبی داشته باشد، پرداختن به این مهم را در شرایط کنونی که با بحران منابع آب مواجه هستیم، حائز اهمیت دانست.

فرماندار کرمانشاه میزان عملکرد در واحد سطح در مجتمع‌های گلخانه‌ای را بالا دانست و خواستار توسعه این مجتمع‌ها در محدوده شهرستان کرمانشاه در راستای افزایش میزان تولیدات بخش کشاوزری شهرستان شد.

رنجبر افزود: امروز دنیا به سمت کشاورزی بسته روی آورده و این مسئله ضرورت توجه به کشت‌های گلخانه‌ای را در راستای توسعه بخش کشاورزیشهرستان کرمانشاه نشان می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه احداث باغات مدرن می‌تواند نقش مهمی در افزایش تولیدات باغی شهرستان داشته باشد، گفت: توسعه باغات مدرن و روسیمی باید در اولویت‌ جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه باشد.

فرماندار كرمانشاه همچنين بر توسعه كشت زعفران، توسعهباغات مدرن و كشت گياهان دارویی در شهرستان تاكيد کرد.

ويگفت:17 طرح سيستم‌هاي آبياري تحت فشار به مساحت 150 هكتار و با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 530 ميليون تومان در حوزه روستاهاي شهرستان كرمانشاه مصوب شده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: کرمانشاه ، احداث ، گلخانه ، باغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.