معاون فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین گفت: با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در میان جامعه، بیش از ۶۰ عنوان برنامه و مسابقه قرآنی هم‌زمان با دهه فجر در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوین؛حجت الاسلام عباس  اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر کمیته قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین بیش از 60 عنوان برنامه قرآنی در سطح استان قزوین برگزار می‌کند.

وی افزود: جشنواره مسابقات و محافل قرآنی به مناسبت دهه مبارک فجر از 12 تا 19 بهمن ماه انجام و همچنین جشن‌های عمومی با حضور 200 هیئت مردمی در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.

نظری تصریح کرد‌: از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات به مناسبت دهه مبارک فجر اعزام مبلغ از قم و استان قزوین به روستاهای اطراف است که هدف از اعزام این مبلغان پاسداشت یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و تبیین ارزش‌های آن است.

وی عنوان کرد: همایش‌هایی به مناسبت دهه فجر برای هیئت‌های مذهبی، مداحان و روحانیون توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین به صورت شهری برگزار می‌شود.

نظری افزود: همچنین در راستای اطلاع‌رسانی به مردم سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با همکاری و حمایت هیئت‌های مذهبی تحت عنوان برنامه مردمی اقدام به نصب تعداد زیادی بیلبورد در سطح شهر کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.