معاون امداد و نجات جمعیت هلا‌ل‌احمر استان قزوین از نجات چهار کوهنورد قزوینی در کوه‌های این استان از سوی تیم کوهستان جمعیت هلال احمر استان قزوین خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛ حکمت‌الله هاشمی  اظهار کرد: طی گزارشی از مرکز اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر این استان مفقودی چهار نفر کوهنورد در کوه‌های اطراف روستای قهوج و شهیدآباد شهرستان آوج در دستور کار امدادگران و تیم کوهستان جمعیت هلال احمر استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: تیم کوهستان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان آوج با همکاری عوامل نیروی انتظامی این شهرستان به جستجو کوهنوردان در این منطقه پرداخته و پس از طی دو ساعت از جستجو، کوهنوردان در کوه‌های اطراف روستای قهوج و شهیدآباد شهرستان آوج پیدا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: هر چهار نفر کوهنورد صحیح و سالم به کانون خانواده بازگشتند.

هاشمی به مأموریت‌های امدادگران در تصادفات روز گذشته اشاره کرد و گفت: در محور مواصلاتی قزوین _ کرج یک تصادف در ساعت 15 روز گذشته رخ داد که امدادگران امداد و نجات پایگاه محمدیه به محل اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد: در این تصادف دو خودروی سواری پراید و یک سواری پرادو با یکدیگر تصادف کردند، متأسفانه هشت تن مجروح داشت که مورد خدمات گروه امداد و نجات قرار گرفتند؛ یک تن دیگر از سرنشینان به علت شدت جراحات در محل تصادف فوت کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در محور قزوین به شهر محمدیه در شهرستان قزوین تصادف بین دو خودروی پراید با دو خودروی تندر 90 رخ داد که امدادگران به 14 تن از مصدومان حادثه خدمات امدادی ارائه کردند.

هاشمی به تصادفات محور قزوین _ رشت در شب گذشته اشاره کرد و گفت: در این حوادث به سه تن از مصدومان خدمات امدادی و یک تن نیز به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه در محور مواصلاتی آزادراه قزوین _ کرج یک دستگاه پژو 206 واژگون شد، تصریح کرد: در این حادثه به مصدومان حادثه‌دیده از سوی امدادگران خدمات امدادی ارائه و یکی از مصدومان از سوی این نیروها به مراکز درمانی انتقال یافت.

انتهاي پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.