رئیس هیئت جودو و کوراش استان خراسان شمالی گفت: یک نماینده از خراسان شمالی به مسابقات جهانی گراند اسلم فرانسه اعزام می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،  رئیس هیئت جودو و کوراش استان خراسان شمالی گفت: محمد بریمانلو به مسابقات جهانی گراند اسلم فرانسه اعزام می شود.

وی افزود: تیم ملی ایران با سه نماینده در مسابقات گرند اسلم فرانسه حضور پیدا می کند که محمد بریمانلو از خراسان شمالی به همراه جواد محجوب و سعید ملایی در ترکیب نهایی تیم ایران هستند.

کوروش خسرویار با بیان اینکه رقابت های گراند اسلم فرانسه که از معتبرترین رقابت های جودو در جهان است ، خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور جودوکاران نخبه دنیا در روزهای 6 و 7 بهمن ماه در پاریس برگزار و تیم جودو کشورمان تمرینات آماده سازی خود را از فردا آغاز می کند.

کوروش خسرویار افزود: جواد محجوب ، سعید ملایی و محمدبریمانلو سه جودوکاری که با هدایت مجید زارعیان در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

گفتنی است: این تیم بعد از حضور در پاریس و سه روز اردوی مشترک که در پایان این رقابتها برگزار خواهد شد ، راهی اتریش شده و در مسابقات کاپ اروپا شرکت می کند و سپس راهی آلمان شده و در رقابتهای جایزه بزرگ دوسلدورف به روی تاتامی می رود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.