نخستین بار در گلستان درمان دیسک کمر با تزریق گاز اُزن در بیمارستان برزویه گنبدکاووس با موفقیت انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛دکتر حاجی گلدی آنه محمد زاده فوق تخصص درد امروز در مدت 15 دقیقه و با تزریق این گاز دیسک کمر یک خانم 65 ساله را درمان کرد.

آنه محمد زاده گفت : مدت انجام پذیرش تا ترخیص بیمار حدود دو ساعت زمان می برد و بیمار پس از 48 ساعت می تواند کارهای روزمره زندگی خود را انجام دهد .

وی افزود : کاهش طول دوره درمان و هزینه تا یک سوم و کاهش بروز عفونت از مزیت های عمل سرپایی تزریق گاز ازون است .

دکتر آنه محمدزاده گفت : این روش برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا ، ناراحتی قلبی و دیابت نیز انجام می شود.

وی افزود : حدود 80 تا 85 درصد دیسک های کمر بدون نیاز به عمل جراحی باز و با جراحی های کمترتهاجمی ، لیزر و تزریق ازن امکان پذیر است . 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز و آرزوی سلامتی برایشان . وظیفه خودم دونستم به شکرانه سلامتی این مطلب رو برای عزیزان به اشتراک بزارم. بنده آبان 94 بر اثر سر خوردن دو پام در حمام دچار پارگی و بیرون زدگی دیسک شدم بطوریکه بیشتر از 5 دقیقه نمیتوانستم پیاده روی کنم و درد شدیدی در پای چپم احساس میکردم که از باسن شروع میشد و تا پشت ساق پا و بعضی وقتا کف پا ادامه داشت. احساس گزگز در کف پاهم داشتم.بعد از گرفتن ام ار ای سه پزشک متخصص مغز و اعصاب و ارتوپد بهم گفتن که باید سریعا جراحی بشم و گرنه دچار فلج در قسمت پاها خواهم شد.تا اینکه بایه متخصص طب سنتی در شهرمان آشنا شدم و ایشان بهم قول دادن که درعرض یک ماه دیسک کمرم رو کاملا برطرف کنند که اینطور هم شد. روش درمان ایشون تغذیه ای و ورزشی بود. تشخیص دادن که بلغم مزاج هستم و کم خونی شدید و لخته لخته یا غلیظی خون دارم که همین امر باعث اصلی دیسک کمرمه.دستورات تغذیه ای مصرف شربت عسل همون آب ولرم و عسل هرروز،روزانه 8 انجیر ناشتا ، خرما ،هرروز آش اوماج با سبزیهای مختلف ، برنج ممنوع ، چای ممنوع ، ترشیجات و مخصوصا لبنیات کلا ممنوع ، روزانه آب هویچ و جعفری مخلوط و... به اضافه نرمش