بحث تغییر معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران از چند ماه پیش به شکل جدی مطرح و مسئله حمله به سفارت عربستان هنوز در حال پیگیری و بررسی است.

یک برکناری و چند روایت...به  گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسم توديع و معارفه  معاونت پیشین امنیتی و انتظامی استانداری و سرپرست جدید این معاونت که روز گذشته با حضور معاونان و مدیران کل استانداری تهران برگزار شد، سید حسین هاشمی استاندار تهران اظهارداشت: تغييرات انجام شده در اين معاونت هيچ ارتباطی به موضوع سفارت عربستان ندارد و پيش از اين مطرح بوده است زيرا در نظام جمهوری اسلامی ایران گاهی برای اشخاصی در یک مقطعی توفیق خدمت فراهم می شود و بعد از مدتی فرد جدیدی برای خدمت رسانی جایگزین می شود  كه در این آمد و رفت ها نباید خوشحال و يا ناراحت باشيم. 

 همچنين وی بر اين امر تاكيد داشت كه تغییرات انجام شده در معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران هیچ ارتباطی به موضوع سفارت عربستان ندارد و پیش از این مطرح بوده است اما اين در حاليست كه  امیری قائم مقام وزیر كشور تاکنون خبر از بازداشت 60 نفر درجریان تعرض به سفارت و کنسولگری عربستان در ایران می دهد و  یکی از دلایل برکناری معاون امنیتی استانداری تهران را ماجرای حمله به سفارت عربستان می‌داند. كه بر این اساس نیز استاندار تهران به دنبال اظهارات قائم مقام وزیر کشور مبنی بر تغییر معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران به دلیل حمله به سفارت عربستان گفت: با توجه به اینکه بحث تغییر معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران از چند ماه پیش به شکل جدی مطرح بود و مسئله حمله به سفارت عربستان هنوز در حال پیگیری و بررسی است ارتباط این تغییر و موضوع سفارت دور از ذهن به نظر می رسید.

وی ادامه داد: ممکن است به وزیر محترم کشور در این رابطه اطلاعاتی رسیده باشد که بنده در جریان آن نیستم و چون ایشان تمام وقت مشغول جلسات دولت و برنامه ششم توسعه هستند موفق به گفت و گو با ایشان نیز در این رابطه نشده بودم .  

هاشمی افزود: آقای امیری به عنوان قائم مقام وزیر کشور احتمالا در این رابطه اطلاعات کامل تری را در اختیار دارند که این موضوع را مطرح کردند. 

و این درحالی است که قائم مقام وزیر کشور نیز روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی خبر از  برکناری معاون امنیتی استانداری تهران به دلیل حادثه تعرض به سفارت عربستان می دهد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار