مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: 80 درصد شهرک ها و نواحی صنعتی استان زیرساخت های لازم برای حضور و فعالیت سرمایه گذارای را دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدی از ایجاد زیرساخت های مخابراتی و رفع مشکل اینترنت و فیبر نوری در این شهرک ها خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت و نقش زیرساخت مخابراتی برای سهولت کسب و کار و تاثیر آن در ورود به بازارهای جهانی، ایجاد این بستر ها به طور ویژه پیگیری شد.

وی گفت: در این راستا امسال تاکنون برای پنج شهرک حدود 9 میلیارد ریال قرارداد مخابراتی منعقد شده و پیگیری برای رفع مشکل اینترنت و زیرساخت های مخابراتی هشت شهرک نیز انجام شده است.

محمدی افزود: در این راستا مقرر شد شرکت مخابرات عملیات اجرایی و تحویل طرحهای فیبر نوری شهرک صنعتی الشتر و ناحیه صنعتی مرزیان ، اجرا و تحویل طرح های فیبر نوری شهرک های صنعتی دورود دو و اشترینان در دو ماه آینده ، و اجرا و تحویلطرح های شبکه داخلی شهرک های صنعتی خرم آباد یک ، الیگودرز و بروجرد تا پایان سال انجام شود.

وی گفت: تامین زیرساخت های لازم از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک های صنعتی است.

محمدی از 19 شهرک و ناحیه صنعتی قابل واگذاری در لرستان حدود 80 درصد دارای تمامی امکانات زیربنایی اولیه جهت استقرار متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی بوده که از این تعداد 14 شهرک دارای زیرساخت مخابراتی و 9 شهرک دارای فیبر نوری هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.