مربی سابق تراکتورسازی گفت: عملکرد تراکتور سازی در نقل و انتقالات چندان راضی کننده نبوده است.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد تیم فوتبال تراکتورسازی در فصل نقل وانتقالات نیم فصل اظهار کرد: به نظرمن تراکتور سازی در خریدهای نیم فصل بازیکن خوبی را نتوانسته جذب کند و موفق نبوده است.

وی درادامه افزود: تنها خرید ایده آل این تیم به خدمت گرفتن کیانی بود، چراکه اعتقاد دارم وی از بازیکنان خوب فوتبال کشورمان است و می تواند در ترقی فوتبال این تیم و ارتقای جایگاه جدولی موثر باشد.

محمودی اضافه کرد: البته با توجه به بازی تیم و حضور امیر قلعه نویی باید پیش بینی می شد که چنین بازیکنانی جذب شود زیرا با سبک بازی وی تطابق دارند . 

مربی سابق سرخ پوشان تبریز گفت: به نظر من تراکتور به جذب بازیکن در خط حمله نیاز دارد زیرا در گل زنی مشکل دارد و بازیکن تمام کننده ندارد. 

وی در خصوص عملکرد گسترش در جذب بازیکن بیان کرد: به نظر من تیم گسترش با توجه اینکه از این تیم انتظار نمی رفت اما در نقل و انتقالات خوب عمل کردند ولی از دست دادن کیانی می تواند برای این تیم بسیار گران تمام شود . زیرا باعث استحکام خطوط دفاعی در بازی های نیم فصل نخست شده بود.
 
محمودی در رابطه با جذب سید صالحی عنوان کرد: خرید سید صالحی نقطه عطف خرید تیم گسترش بود و بدون شک این بازیکن باعث تقویت نیروی تهاجمی آبی پوشان خواهد بود
وی درپایان یاد آور شد : امیدوارم که دوتیم خوب فوتبال تبریز بتوانند در نیم فصل دوم نماینده خوبی برای فوتبال آذربایجان باشند . 


انتهای پیام /     
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۰ دی ۱۳۹۴
ما دفاع وسط هم لازم داریم و برای یک تیم وجود 3 مدافع کافی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۰ دی ۱۳۹۴
این یارو محمودی کیه آخه بی خودی بزرگش میکنید.اصلا ارزش نداره اسمشو تیتر بزنید
آخرین اخبار