مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از خرید 30 دستگاه مینی بوس در ماه‌های آینده خبر داد.

خرید 30 دستگاه مینی بوس در آینده ای نزدیک/جولان هزار دستگاه مینی بوس فرسوده در پایتختپیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهار داشت: تا سه سال گذشته عملیات نوسازی مینی بوس ها با قراردادی که ما بین شهرداری و ستاد نوسازی ناوگان های فرسوده کشور منعقد شده بود، انجام می شد و تا کنون 121 دستگاه مینی بوس نوسازی شد. 

وی در ادامه افزود: متاسفانه در این 3 سال اقدامی برای نوسازی مینی بوس‌های فرسوده انجام نشده و حالا هم که قیمت مینی بوس نسبت به 3 سال گذشته افزایش 300 درصدی داشته کار برای نوسازی سخت شده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در دوره‌ی پیش با 50 میلیون تومان مینی بوس خریداری می‌شد که در حال حاضر این مبلغ  به 150 میلیون تومان رسیده است و حتی در این زمینه کمک‌های بلاعوضی به مالکان مینی بوس‌های فرسوده به  صرفه نیست.

سنندجی بیان کرد: با مالکان مینی بوس‌ها صحبت‌هایی شده تا روند نوسازی انجام شود.

وی افزود: با دو شرکت خودروساز وارد مذاکره شدیم که وام کم بهره در اختیار مالکان مینی بوس‌های فرسوده برای نوسازی قرار دهند و به زودی 30 دستگاه مینی بوس نوسازی خواهند شد.

سنندجی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار دستگاه مینی بوس فرسوده در شهر تهران وجود دارد، گفت: هزار دستگاه مینی بوس فرسوده بالای 30 سال در شهر تهران تردد می کند که مقرر است 50 درصد مینی بوس ها تبدیل به تاکسی و 50 درصد دیگر نوسازی شوند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار