به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان گفت: بیماران میتوانند از طریق نوبت دهی گویای تلفنی بیمارستان به صورت 24 ساعته پزشک و روزانه ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در روز تعیینشده به پذیرش درمانگاههای بیمارستان مراجعه کرده و ویزیت شوند.
حجت الله جانبی افزود: روزانه حدود 200 نفر به درمانگاههای تخصصی این بیمارستان مراجعه میکنند که با توجه به بار ترافیکی بالا، بسیاری از بیماران مجبورند برای دریافت نوبت از ساعت 5 صبح به درمانگاه مراجعه نمایند.
وی گفت: دلیل بسیاری از نارضایتیهای مراجعهکنندگان، سیستم نوبتدهی بیمارستان بود که با ایجاد سیستم نوبتدهی حضوری تلفنی، بیماران به راحتی میتوانند نوبت ویزیت دریافت کنند.
انتهای پیام/گ