فرماندار ریگان از راه اندازی 16کمیته برای برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این کمیته ها از امروز فعالیت خود را در شهرستان اغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،امین باقری افزود: این کمیته ها شامل کمیته های فرهنگی هنری ، مراسم، بسیج ، دانش آموزی، دانشجویی ، کارگری و تشکل های مردمی، فضا سازی و تزئینات شهری ، ایثارگران، اصناف ، ارتباطات ، مساجد ، قرآنی و ورزش واطلاع رسانی و..می باشد .

وی بیان داشت: در برنامه ریزی های دهه فجر باید زمینه حضور مردم و مردمی بودن آن در نظر گرفته شود و در این دهه مردم برنامه ها و جشن های انقلاب را همراهی کنند

فرماندار ریگان در ادامه گفت: ایجاد برنامه های امید بخش وایجاد مشارکت عمومی اقشار مردم در این مراسم ها از بر نامه های ایام الله دهه فجر می باشد

باقری افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی دهه فجر فرصتی مناسب برای ترویج اقتصاد مقاومتی می باشد که در این راستا تعدادی از پروژههای شهرستان در راستای اقتصاد مقاومتی اجرایی شده است که به بهره برداری خواهند رسید .

فرماندار ریگان گفت: برنامه های دهه فجر امسال با شعار تداوم اقتدار وعزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری همدلی وهمزبانی دولت وملت برگزارمیشود .

وی گفت :برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان در روستاهای محروم ودور افتاده منطقه اجرایی می شود .

در این جلسه رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ریگان از برگزاری مسابقه بزرگ شتر سواری جنوب شرق کشور در ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد .

محمد جواد قربانی گفت: این مسابقه با حضور شتر سواران استانهای کرمان ،یزد، سیستان وبلوچستان برگزار خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.