سرهنگ ادیبی با خانواده شهید رهبر دیدار و گفت و گو کرد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با خانواده شهید غلامرضا رهبر دیدار و گفت و گو کرد به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی قرارگاه راهیان نور با خانواده شهید غلامرضا رهبر دیدار و گفت و گو کرد.  
 
در این دیدار سرهنگ نادر ادیبی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور اظهار داشت : خیلی خوشحالم که در محضر خانواده شهید گرانقدر رهبر هستم و توفیقی است برای ما تا انس بگیریم و بدانیم چه کسانی برای جمهوری اسلامی مجاهدت کردند.  
 
وی ادامه داد: وظیفه ماست که در راهیان نور شخصیت های منحصر به فرد را مطرح کنیم و جوانان و پرورش یافتگان انقلاب حضوری موثر و عمده دارند.  
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور تصریح کرد: ببینیم  مردم با چه اشتیاقی از مناطق عملیاتی بازدید می کنند.  
 
وی ادامه داد: اخلاص از وجود شهید رهبر موج می زد و رفتار شهید رهبر الگوست و این شهید بزرگوار یکی از ویژگی های مهم انسانی را دارد.   
 
سرهنگ ادیبی با اشاره به ویژگی های شهید رهبر عنوان داشت:نگاه نافذ شهید رهبر به جوانان انرژی می داد.  
 
 
وی گفت : او یک شخصیت رسانه ای و یک ستاره بود و باعث افتخار ماست.  
 
در این دیدار خانواده شهید رهبر با اشاره به ویژگی های این شهید بزرگوار بر لزوم دیدار با خانواده شهدا تاکید کردند.  
 
همسر شهید رهبر گفت : شهید رهبر خود را مدیون انقلاب میدانست و به دنبال جانفشانی در راه انقلاب اسلامی بود و در راه انقلاب  به شهادت رسید.  
 
وی ادامه داد: شهید رهبر  بسیار مقید به خانواده بودند و بسیار تلاش می کردند. شهدا زنده اند و بعد از شهادت شهید رهبر واقعا درک کردم که شهدا زنده اند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار