معاون وزیر راه و شهرسازی از آماده سازی، تجهیز و بهره برداری 11 بیمارستان نوساز تا آخر سال جاری در شهرهای مختلف کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ا اصفهان محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی در کاشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان 35 تختخوابی چادگان به عنوان یکی از این طرح ها اکنون در مرحله تجهیز است که به زودی بهره برداری می شود.
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان 130 تختخوابی فلاورجان نیز در حال حاضر به صورت آزمایشی بهره برداری شده است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی اضافه کرد: هدف گذاری 21 بیمارستان با 2 هزار و 160 تخت برای امسال در نظر گرفته شد که نیمی از آنها محقق و بقیه نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

علیزاده تصریح کرد: با توجه به تنگناهای مالی و اعتباری دولت،امسال موفقیت خوبی را در این زمینه کسب کرده وسال آینده هم هدف گذاری وسیع تری خواهیم داشت و تابع بودجه پیشنهادی و منابعی هستیم که به مقوله سلامت اختصاص می یابد.

وی در خصوص طرح ندامتگاه کاشان نیز گفت: این ندامتگاه با ظرفیت 750 نفر و 90 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نهایی خود را طی می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در صورتی که اعتبارات انشعاب های آب، برق و گاز این زندان تامین شود، تاپایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص بیمارستان 200 تختخوابی کاشان افزود: این طرح در مرحله انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی است

علیزاده با توجه به اینکه این بیمارستان آموزشی و درمانی است و دارای طراحی ویژه است، خاطرنشان کرد: 40 میلیارد ریال امسال برای اجرای این طرح اختصاص یافته و اعتبار قابل توجهی نیز در لایحه بودجه سال آینده برای آن درنظر گرفته خواهد شد.

سرپرست کارگاه پیمانکار ساخت زندان کاشان نیز گفت: برای ساخت زندان کاشان با زیربنای 12 هزار مترمربع در زمینی به مساحت حدود هفت هکتار، تاکنون حدود 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

محسن جعفری افزود: زندان کاشان شامل ساختمانهای اداری، پاسدارخانه، محل ملاقات، تونل ارتباطی، زندان مردان و زنان، رختشویخانه، درمانگاه، قرنطینه و موتورخانه مرکزی است.

ساخت این طرح از سال 88 شروع شده که به علت کمبود یا نبود اعتبار متوقف شده بود.



انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.