کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کادر فنی تیم ملی امید برای حفظ آمادگی روحی ملی‌پوشان نقش ویژه‌ای دارد چرا که حریفان عرب شیطنت‌های خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تکرار می‌کنند.

مطهری: حریفان عرب تیم امید شیطنت‌های خود را تکرار می‌کنندحمید مطهری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی امید در آستانه دیدار با سوریه در مرحله مقدماتی المپیک گفت: با توجه به شناختی که از برخی بازیکنان تیم ملی امید کشورمان دارم این تیم را یکی از مدعیان صعود به المپیک می‌دانم اما در مورد سوریه اطلاعات کاملی ندارم چرا که تاکنون هیچ یک از بازی‌های آنها را ندیده‌ام.
 
وی افزود: البته به دلیل فشردگی بازی‌های سایپا در لیگ برتر از کیفیت فنی تیم ملی امید کشورمان اطلاعات کافی ندارم.
 
 وی ادامه داد: با توجه به این بازیکنان در تیم‌های پایه شرایط روحی خاصی دارند به طور حتم نتیجه گیری در این رقابت‌ها با دشواری خاصی همراه است اما امیدوارم زمینه‌های صعود به المپیک برای تیم ما فراهم شود.
 
 مطهری درباره تاثیر حضور کی‌روش در کنار تیم ملی امید بیان کرد: باید قبول کرد که کی‌روش گرفتاری‌هایی با کادر فنی تیم ملی امید داشته اما وی مربی بزرگی است و اگر بتوانیم از تجربیات این مرد پرتغالی استفاده کنم برای تیم ملی امید منشا خیر خواهد بود.
 
مربی تیم فوتبال سایپا تهران در مورد نقش بازیکنانی چون مهدی ترابی در تیم ملی امید گفت: بازیکانی چون مهدی ترابی، روزبه چشمی، ارسلان مطهری  و ماهان رحمانی با  تجربه‌ای که در لیگ و حتی تیم ملی بزرگسالان به دست آورده اند می‌توانند در ارائه بهترین نمایش به تیم ملی امید کمک کنند.
 
مطهری در خصوص اینکه آیا هجمه‌ای که برخی کشورهای عربی علیه ایران راه انداخته‌اند در کیفیت ملی‌پوشان در قطر تاثیر گذار خواهد بود یا خیر، اظهار داشت: به نظر من این کشورها به سابقه شیطنت‌ آمیزی خود ادامه می‌دهند اما نقش کادر فنی در حفظ روحیه بازیکنان و برقراری آرامش اردو بسیار مهم است و آنها باید برای این منظور تمام تلاش خود را به کار گیرند.
 
 وی افزود: شرایط تیم ملی امید را باید موشکافانه و با دقت دنبال کرد این که پس از صعود ایران از مرحله نخست چگونه تیم حمایت شود در نتیجه گیری کلی اثر گذار است اما بازهم تاکید می‌کنم بضاعت راهیابی به المپیک را داریم، حامیان تیم ملی نقش ویژه‌ای در این مورد دارند و همه امور نباید به بازیکنان و کادر فنی محول گردد.
 
کارشناس فوتبال کشورمان درباره نقش با تجربه‌هایی چون محمد مایلی کهن در تیم امید گفت: به طور کل تمام افرادی که در کادر فنی تیم امید حضور دارند نقش غیر قابل انکاری در  ارتباط با فدراسیون و بازیکنان ایفا می‌کنند و اگر آنها علاوه بر مسائل فنی به امور روحی و روانی هم تمرکز داشته باشند شانس رفتن ایران به المپیک به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۱ دی ۱۳۹۴
فقط ای کاش مایلی کهن با تیم نمی رفت!
آخرین اخبار