دومين دوره از رقابت هاي مشاعره دانشجويي، به ميزباني دانشگاه علوم پزشكي شيراز، بهمن ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون فرهنگي و امور دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شيراز با اشاره به محل دبيرخانه دائمی مشاعره دانشجويان دانشگاه های علوم پزشکی كشور در شیراز، گفت: دانشگاه علوم پزشكي شيراز، برنامه های آماده سازي و ميزباني رقابت هاي مشاعره دانشجويي كشور را بر اساس زمان بندي انجام داده و مهیای انجام آخرين مراحل اين ميزباني است.

دكتر كوروش عزيزي ادامه داد: امسال با هدف برگزاری هر چه بهتر این مسابقه ها، با توجه به هماهنگی با معاونت امور دانشجويي و فرهنگي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تمام شركت كننده ها، ابتدا در مسابقه داخلي دانشگاه هاي مبدا شرکت می کنند و پس از به دست آوردن امتياز لازم، مجوز حضور در مرحله نهايي در شهر شيراز را به دست می آورند.

وی با اشاره به برگزاری دومين دوره از اين مسابقه ها، افزود: در این رقابت ها سعی می شود، با استفاده از ظرفیت ها استان فارس از نظر فرهنگ، لهجه و لباس، با هدف ايجاد وحدت رويه، اتحاد و انسجام ملي، اين زيبايي ها را در روزهای برگزاري مسابقه مشاعره و اجراي بخش نهايي هفتمين جشنواره فرهنگی دانشجویان پزشکی کشور، به نمايش بگذاریم.

دبير اجرايي هفتمين جشنواره فرهنگي و هنري دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور، استفاده از نيروهاي دانشجويي و به كارگيري انرژي جوان را از نکته های برجسته اين دور از رقابت ها دانست و اضافه کرد: به کمک این برنامه ها، علاوه بر استفاده از خلاقیت جوانان، مقدمات ورود آن ها به عرصه اجرایی و اجتماعی فراهم می شود.  

دکتر "عزيزي"، استفاده از ظرفیت های استاني را از ديگر موارد متمايز اين دوره از جشنواره اعلام کرد و گفت: در اين دوره از رقابت هاي فرهنگي و هنري، می کوشیم در حد امکان از نيروهای محلي و موجود در استان فارس استفاده کنیم و به کمک رسانه، پوشش خبري مناسبی از روزهای برگزاری داشته باشیم.

معاون فرهنگي و امور دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي شيراز، اضافه کرد: تا كنون بيش از بيست دانشگاه علوم پزشكي کشور، با هدف حضور در این دوره از مسابقه ها، نام دانشجويان داوطلب خود را به دبيرخانه اين رقابت ها ارسال کرده اند.

دومين دوره از رقابت هاي مشاعره دانشجويي، در بهمن امسال و به ميزباني دانشگاه علوم پزشكي شيراز برگزار می شود و طي آن راه يافتگان به اين رقابت ها، از سراسر دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور با يكديگر به رقابت ادبي می پردازند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.