شهردار خرم آباد از افتتاح باغ پرندگان این شهر در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، یحیی عیدی بیرانوند گفت: قرار داد فاز دوم ترمینال دو روز پیش بسته شده و پیمانکار اجرای آن نیز مشخص شده است.
وی بیان داشت: ۸۰۰ میلیون تومان برای سازه ترمینال پیش برآورد شده بود که با تغییراتی که در سازه و نمای آن از سوی مشاور صورت گرفت این پروژه با ۱۲۰ میلیون تومان اجرایی می شود.

شهردار خرم آباد ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته به زودی پروژه ترمینال را به سرانجام خواهیم رساند.

عیدی بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود به پل جهادگران خرم آباد اشاره کرد و گفت: استاندار لرستان برای تکمیل این پل یک میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد و پیمانکار آن را ماده ۴۸ کردیم تا سازمان همیاری و شهرداری استانداری ادامه کار آن را شروع کند.

وی همچنین به پل مازیار در شهر خرم آباد اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز تا ۱۰ تا ۱۵ روز آینده قابل افتتاح خواهد بود و الان نیز ماشین از روی آن رد می شود ولی هنور رمپ های آن باقی مانده که در مدت زمان یاد شده به طور کامل افتتاح می شود.

شهردار خرم آباد با اشاره به پارک آبشار جهادگران نیز بیان داشت: روند اجرای این پروژه در دست اجرا بوده و در آینده نزدیک تکمیل می شود.
عیدی بیرانوند به پارک آبشار خرم آباد نیز هشت هکتار آن در حال آماده شدن است ادامه داد: باغ پرندگان خرم آباد نیز طی دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

وی بیان داشت: ساختمان سازمان میادین و پسماند شهر خرم آباد نیز دهه فجر امسال افتتاح می شوند.
شهردار خرم آباد همچنین از افتتاح چند پارک محله ای در منطقه یک خرم آباد در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.