تیم فوتبال پرسپولیس این روزها به دنبال جذب یک دروازه‌بان تراز اول افتاده است و سعی می‌کند با بهترین گزینه سنگرش را حفظ کند.

مظاهری گزینه اصلی جایگزینی سوشابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از اتفاقات پیشامده برای سوشا مکانی دروازه‌بان اول خود و جدایی ایمان صادقی این روزها به دنبال پرکردن خلاء دروازه‌بانی است.

برانکو ایوانکوویچ که نمی‌خواهد از این پس با مشکل جدی روبه‌رو شود در ابتدا به سراغ علیرضا بیرانوند رفت که این انتقال سرانجام خوشی برای سرخپوشان نداشت و پس از جنجال‌های زیاد باشگاه نفت تهران با انتقال وی موافقت نکرد. اما کادر فنی پرسپولیس دست بردار دروازه‌بان‌های تراز اول لیگ نیست و شنیده می‌شود در حال مذاکره با رشید مظاهری دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن است.

اگرچه مسئولان باشگاه ذوب‌آهن مدعی شده‌اند باشگاه پرسپولیس هیچ درخواست رسمی برای جذب مظاهری نداشته است اما این دروازه‌بان در پاسخ به سؤال خبرنگار ما هیچ گونه تأیید یا تکذیبی از این قضیه نداشت و همه چیز را به آینده موکول کرد. به نظر می‌رسد این دروازه‌بان مشکلی با حضورش در پرسپولیس ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار